קורץ לחילונים: בנט משריין כדורגלן עבר בבית היהודי

אלי אוחנה, אחד משחקני הכדורגל הישראלים הגדולים בכל הזמנים ומאמן נבחרת הנוער, ישוריין במקום גבוה ברשימת "הבית היהודי" לקראת הבחירות לכנסת ה-20 (ספורט, בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
אלי אוחנה (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

אלי אוחנה, אחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים ומאמן נבחרת הנוער כיום, ישוריין במקום גבוה ברשימת "הבית היהודי" לקראת הכנסת ה-20. כך נמסר הערב (שני) ממפלגת "הבית היהודי".

אוחנה ידוע כבר שנים כתומך "ליכוד" נלהב והצטרפותו ל"בית היהודי" נחשבת הישג ליו"ר המפלגה נפתלי בנט ומכה ליו"ר הליכוד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אוחנה (51) נפגש בימים האחרונים עם יו"ר המפלגה השר נפתלי בנט והביע את הזדהותו עם ערכי הבית היהודי בתחום המדיני והכלכלי-חברתי. השניים סיכמו כי אוחנה יוצב בעשירייה הראשונה ברשימת המפלגה לכנסת.

אלי אוחנה אמר: "כל חיי הייתי ליכודניק - אך אני לא מאמין יותר בדרך הנסיגות, וכמו כל עם ישראל - התפכחתי והגעתי הביתה, לבית היהודי. אני אוהב את עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל. אשקיע את כל מרצי בקידום כל מי שהגיע כמוני מהשכונה, עם שמונה אחים וחיי עוני, כדי שלא ידעו יותר חיים כאלה לעולם".

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט אמר: "הבית היהודי נפתח לכלל עם ישראל, ובואו של אלי אוחנה ממשיך את ההצטרפות הגדולה של כל הציבור אל הבית היהודי. כל מי שמאמין בערכים שלנו ולא מתנצל עליהם, כל מי שהחברה הישראלית חשובה לו - ביתו הוא ביתנו"

אוחנה מאמן כיום את נבחרת הנוער של ישראל ומשמש כפרשן ב"ערוץ הספורט". הוא מזוהה כ"סמל" של קבוצת "בית"ר ירושלים" ונחשב לאחד הכוכבים הגדולים של נבחרת ישראל בכדורגל.

לקראת הבחירות האחרונות לעיריית ירושלים הצטרף אוחנה לרשימתו של ראש העיר ניר ברקת, אך לא נבחר בסופו של דבר לחבר מועצה.

בראיון שהעניק אז לאתר NRG אמר אוחנה כי אין לו שאיפות פוליטיות ארציות אלא בכוונתו רק לעזור לעיר ירושלים: "אין לי שאיפות פוליטיות, מבחינתי 'כנסת שמסת'. בעייני זה אף פעם לא פוליטיקה וזה לא יהיה. אתה לא מתעסק בשלום עם מצרים או שלום עם סוריה, אלא במה שהעיר הזו צריכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר