חנוך דאום יגיש רצועת בוקר ב"גלי ישראל"

העיתונאי והסופר חנוך דאום יחל להגיש תוכנית בוקר אקטואלית קבועה בתחנת הרדיו הדתית לאומית 'גלי ישראל'. "אני מאוד שמח לעשות רדיו" אמר בשיחה עם "כיכר השבת" (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חנוך דאום (צילום: איציק בירן, Ynet)

אחרי פרישתו של שרון גל מעולם התקשורת לטובת מקום ריאלי ברשימת "ישראל ביתנו", מונה לו מחליף קבוע: העיתונאי והסופר חנוך דאום יחל להגיש תוכנית בוקר קבועה בתחנת הרדיו "גלי ישראל". דאום יגיש רצועת בוקר שתיגע באקטואליה מזווית ראייתו הייחודית ותביא את הסיפורים החמים ביותר של כל יום.

מלבד היותו איש רדיו, הגיש אשתקד תוכנית בשם "מתנחל" שבה התלווה ללא מעט אישי ציבור וניסה לשנות את אורח חייהם, לרוב ללא הצלחה. בימים אלו עובד דאום על עונה נוספת שבה יופיעו בין היתר יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ויו"ר "יחד - העם איתנו" ח"כ אלי ישי.

מידי מוצאי שבת יושב דאום באולפן חדשות 10 כפרשן בתוכנית "המטה המרכזי" בהגשת העיתונאי נדב פרי. את הקריירה שלו החל לפני 18 שנה בערוץ 7 ומאז הכול היסטוריה.

"עכשיו אני בן 39 ונשוי לאישה שלא תיתן לי להמשיך לישון, כך שניפגש בכל בוקר בשבע לתכנית אקטואליה אישית שסדר היום שלה יזכיר קצת את הפיד בפייסבוק: פוליטיקה לצד מה ששודר אתמול, המאבק בהתחמשות האיראנית והסכנה שמאיימת על כולנו בעקבות הקבוצות בווטסאפ, שלא מפסיקות לטרטר. יהיה נחמד, לדעתי. אם רק אתעורר". כתב דאום לפייסבוק.

בשיחה עם "כיכר השבת" ביקש דאום לציין כי "ניתן לשמוע את התוכנית גם ברדיו תל אביב ורדיו דרום" והוסיף: "אני מאוד שמח לעשות רדיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר