התבטאויות העבר שרודפות את אלי אוחנה ומסבכות את נפתלי בנט

מיד עם היוודע דבר שריונו של כדורגלן העבר אלי אוחנה בבית היהודי, החלו לצוץ התבטאויות 'שמאלניות' שלו מהעבר שמביכות את בנט. מה הוא חשב על ההתנתקות? (אקטואליה, בחירות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
אלי אוחנה ונפתלי בנט (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של בנט)

מיד עם היוודע דבר שריונו של כדורגלן העבר אלי אוחנה ברשימת "הבית היהודי" החלו לצוץ הערב (שני) ברשת התבטאויות "שמאלניות" של אוחנה מהעבר שמסבכות כעת את יו"ר המפלגה נפתלי בנט.

ב-2006 הצביע אוחנה למפלגת "קדימה", ותמך בהתנתקות, דבר הנחשב לכמעט בגידה בקרב חוגי הימין. "ששרון יפנה את כל ההתנחלויות מצדי, יש לנו מספיק שטחים לחיות בהם", אמר אז בראיון.

בראיון ל"ידיעות אחרונות" ב-2008 אמר אוחנה: "פוליטיקאי צריך להיות תחמן, שקרן, מניפולטור, קומבינטור, ואלה תכונות שכל כך רחוקות ממני".

אוחנה ידוע כבר שנים כתומך נלהב של "הליכוד" וראש הממשלה בנימין נתניהו. בעבר אמר: "הוא (נתניהו א.ר.) הרבה מאוד שנים בפוליטיקה, היה ראש ממשלה ולמד. כשהוא היה שר האוצר המדינה פרחה".

על המצב הקשה של השכבות החלשות בעקבות סדרת הקיצוצים של נתניהו כשר אוצר אמר אוחנה: "אי אפשר לרצות את כולם. אני מאמין שאלה שאכלו אותה בטווח הקצר, מצבם היה משתפר בהמשך. הוא היה שר האוצר הכי טוב. הוא מנהיג, ובישראל יש משבר מנהיגות. אין כבר אנשים כריזמטיים כמו מנחם בגין או בן גוריון".

בנוסף, רק לפני כשנה וחצי אמר אוחנה כי אין לא כל שאיפות פוליטיות ברמה הארצית. אוחנה שובץ ברשימה של ראש העיר ירושלים ניר ברקת ואמר כי "אין לי שאיפות פוליטיות, מבחינתי 'כנסת שמסת'. בעייני זה אף פעם לא פוליטיקה וזה לא יהיה".

כאמור, מוקדם יותר הערב נמסר מ"הבית היהודי" על הצבתו של אוחנה בעשירייה הראשונה ברשימה לקראת הכנסת ה-20.

אלי אוחנה, הנחשב לאחד משחקני הכדורגל הישראלים הגדולים בכל הזמנים ומאמן נבחרת הנוער כיום, אמר הערב: "כל חיי הייתי ליכודניק - אך אני לא מאמין יותר בדרך הנסיגות, וכמו כל עם ישראל - התפכחתי והגעתי הביתה, לבית היהודי. אני אוהב את עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל. אשקיע את כל מרצי בקידום כל מי שהגיע כמוני מהשכונה, עם שמונה אחים וחיי עוני, כדי שלא ידעו יותר חיים כאלה לעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר