הסערה החזקה בתולדות ניו יורק כבר משתוללת: "התכוננו לגרוע מכל"

הסערה שהוגדרה כחזקה בתולדות ניו יורק החלה בשעות אחר הצהריים אמש, והשלג כבר נערם, והוא צפוי להגיע לגובה של כמעט מטר, הטמפרטורות יצנחו ל-3- מעלות. ראש העיר ניו יורק הזהיר את התושבים מה"גרוע מכל". נאומו של נשיא המדינה באו"ם בוטל (חדשות, בעולם)

דודי סילבר | כיכר השבת |
מנהטן צבועה לבן (צילום: יורם חוטר-ישי - YNET)

הסערה הגדולה בארה"ב: כ-40 מיליון אמריקנים יקומו לבוקר מושלג במיוחד. על פי ההערכות כ-28 מיליון, נאלצו להתמודד עם סופת השלגים הכבדה, במה שנחשב לסערה החזקה ביותר שפוקדת את ניו יורק.

כבר בשעות הלילה (שעון ארה"ב), הופסקה תנועת הסאגווי והתחבורה הציבורית בניו יורק ובניו ג'רזי. אמש (שני), הוכרז מצב חירום בניו ג'רזי, ניו יורק, מסצ'וסטס, וקונטיקט ויותר מ-6,000 טיסות לכיוון נמלי תעופה בחוף המזרחי וממנו בוטלו.

השלג החל בשעות אחר הצהרים של אתמול, והוא צפוי להימשך עד היום בערב. על פי התחזית ירדו כ-10 סנטימטרים של שלג מדי שעה, והוא יערם לגובה של מטר, הטמפרטורות יצנחו עד אל 3-.

ראש העיר ניו יורק ביל דה בלאזיו הכריז בתחילת השבוע כי "זו עשויה להיות סופת השלגים הכי גדולה בתולדות העיר, משהו שלא ראינו בעבר". הוא קרא לתושבים: "אל תמעיטו בחומרת הסופה, תתכוננו לגרוע מכול". גם מושל ניו יורק אנדרו קומו הפציר בנהגים שלא לצאת לעבודה.

גם לנשיא המדינה ראובן ריבלין שיבשה הסופה את סדר היום. ריבלין הגיע בתחילת השבוע לניו יורק בכדי לנאום בפני האו"ם לרגל יום השואה הבינלאומי, המצויין היום, אך נאלץ לדחות את נאומו ביממה. עוד קודם לתחילת הסערה הספיק הנשיא להיפגש עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר