ההכרעה נפלה

ח"כ לייזר מוזס ימשיך לייצג את ויז'ניץ ב'יהדות התורה'

בסיעה המאוחדת של חסידות ויז'ניץ, בברכתו האישית של האדמו"ר, הוכרע הבוקר כי חבר הכנסת הבא של החסידות יישאר ח"כ מנחם אליעזר מוזס והוא יהיה מועמדה ב'יהדות התורה'. מוזס פעל ללא הרף למען ביצור מעמדו והציג את הישגיו, בצל הדיווחים על מאמצים של גורמים בחסידות להחליפו (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ מנחם אליעזר מוזס (צילום ארכיון: מאיר אלפסי)

ההכרעה בחסידות ויז'ניץ נפלה: הבוקר (שלישי) התקבלה ההכרעה הסופית לפיה חבר הכנסת הבא של החסידות יישאר חבר-הכנסת מנחם אליעזר מוזס והוא יהיה מועמדה לרשימה.

ההחלטה התקבלה על-ידי ראשי הסיעה המאוחדת ובברכתו האישית של האדמו"ר שהצהיר כבר מספר פעמים שמוזס הינו שלוחו הנאמן.

יצויין כי בשבועות האחרונים נפוצו שמועות לפיהם מתכננים גורמים בכירים בסיעה המאוחדת להחליף את מוזס בעסקן צעיר יותר כשהשם העיקרי שהוזכר היה שמו של העסקן הצעיר יענקי טסלר חבר מועצת עיריית אשדוד הנחשב לכוח עולה בחסידות ומקורב לעסקני הסיעה המרכזית.

גל השמועות גבר כאשר בסיומו של כינוס המועצה הארצית של 'אגודת ישראל' בו אמורים היו לבחור באופן סופי את רשימת הנציגים לכנסת הודיע ח"כ יעקב ליצמן כי תינתן ארכה של שבוע ובאי כוח הסיעה יוכלו להחליט על המועמדים.

מוזס מצידו פעל ללא הרף למען ביצור מעמדו והציג את ההישגים הרבים ואת הצלחתו הגדולה בהשגת תקציבים למוסדות התורה ובשמירה על עולם הישיבות כמו גם פעילותו למען החינוך החרדי ומשפחות מרובות ילדים.

כאמור, הבוקר, התקבלה ההכרעה הסופית בברכתו האישית של האדמו"ר ומוזס ימשיך לייצג בגאון תוך קידוש שם שמיים את הסיעה המאוחדת גם בקדנציה הקרובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר