בנט ישריין את ענת רוט במקום ה-14; שילת תידחק

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ישריין במקום ה-14 את ד"ר ענת רוט, שהתמודדה בפריימריז והפסידה, ובכך למעשה תדחק יהודית שילת, מנהלת פורום תקנה, המזוהה עם הציבור החרד"לי אל מקום לא ריאלי. "תילחם בכנסת כדי שלא יהיה יותר גירוש של יהודים מביתם" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנט (בן קלמר - פלאש90)

בנט ממשיך להכעיס את נציגיו: יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט, מתכוון לשריין את ענת רוט במקום ריאלי ברשימת המפלגה לכנסת, לאחר שלא הצליחה להתברג במסגרת הפריימריז.

רוט, החזיקה בעבר בדעות שמאלניות, ואף הייתה פעילה בשלום עכשיו, אך חצתה את הקווים והצטרפה לבית היהודי, אולם נדחקה אל מקום לא ריאלי ברשימה.

כעת בנט מבקש לשריין אותה במקום ה-14, מה שיביא לדחיקתה של יהודית שילת, מנהלת פורום תקנה, והמזוהה עם הציבור החרד"לי, אל מקום לא ריאלי. בכך ממשיך בנט בניסיונותיו ל"מתן" את הרשימה.

"בנט רואה ביהודית שילת דמות שמרנית, זה לא המפלגה שהוא רוצה" אומרים גורמים ב'הבית היהודי'. במפלגה עצמה לא מתייחסים לדיווח.

בנט עצמו כתב בדף הפייסבוק שלו: "ד"ר ענת רוט, עשתה דרך ארוכה של התפכחות מהשנים בהם הייתה חברה פעילה ב"שלום עכשיו" למקומה כעת. ענת היא חוקרת אמיצה ואקדמאית ורודפת אמת, שהולכת בלי להתנצל נגד הרוח. אחרי תקופה ארוכה של חיבור למפלגת העבודה, ותפקידים שמילאה בשירות בכיריה, היא בחרה לזנוח עבודת דוקטורט על המפלגה ולעבור לחקור את הגירוש מגוש קטיף. התובנות של ענת הביאו אותה להתפכח מבלי לפחד לערער על תפיסותיה ועל כל מה שהאמינה בו עד אז".

יצוין, כי שיריון מסוג זה מטיב עם מפלגת 'יחד - העם איתנו' בראשות אלי ישי, ויכולה להביא למפלגה ציבור חרדל"י נוסף שרואה את 'הבית היהודי' הופך לפחות דתי.

בתוך כך, נמשך גל המחאה נגד מינוי הכדורגלן אלי אוחנה לעשירייה הראשנה במפלגה. חברי כנסת ברשימה אומרים כי בנט מנסה להפוך את 'הבית היהודי' למפלגה חילונית יותר מאשר דתית והוא מסרב לקבל את הכרעת הבוחר בפריימריז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר