נציגי ש"ס בעירייה נגד הענקת 'יקיר העיר' לרב ישעיהו ליברמן

מועצת עיריית ירושלים תצביע הערב על הענקת פרס 'יקיר העיר', חברי מועצה מטעם ש"ס מביעים התנגדות חריפה להענקת הפרס למנהל סמינר החדש הרב ישעיהו ליברמן (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב ישעיהו ליברמן (צילום ארכיון: כיכר השבת)

סערת יקיר העיר: מועצת עיריית ירושלים תצביע הערב (שלישי) על הענקת פרס 'יקיר ירושלים' עבור 12 זוכי הפרס שנבחרו על ידי ועדת שיפוט בראשות השופט יעקב טריקל.

בין הזוכים נמצא הרב ישעיהו ליברמן, מנהל סמינר החדש בבירה. מאז הודעת העירייה על הענקת הפרס לליברמן החלה סערה סביב ההחלטה וניסיונות של גורמים שונים לבטל את ההחלטה.

עו"ד יואב ללום, יו"ר 'נוער כהלכה', טען כי ליברמן ממשיך בגזענות כאשר רק 25% בנות ספרדיות לומדות בסמינר שבראשותו.

ללום העלה טענות קשות נגד החלטת העירייה וכתב: "בשם קבוצת הורים ספרדים ואשכנזים תושבי ירושלים ובשם עמותת 'נוער כהלכה'" כי לטעמם מדובר ב"שגיאה קשה נפלה בבחירתכם את מר ליברמן כיקיר העיר".

אך כעת נראה כי גם בקרב חברי מועצת העיר ש"ס יש מי שחושבים שצריך להתנגד להחלטת ועדת השיפוט. "אנחנו נעשה מה שצביקה כהן יורה לנו, הוא מחזיק תיק חינוך חרדי והוא אחראי על התחום הזה", אומר חבר מועצה מש"ס.

"אני לא חושב שראוי שנצביע בעד הענקת פרס למי שמפלה, לכאורה, בנות ספרדיות", מוסיף חבר המועצה: "בושה אם ידיים ספרדיות יצביעו בעד הענקת פרס למי שמפלה בנות ספרדיות, בשביל מה שלחו אותנו לעירייה? בשביל שנחלק פרסים ותארים לאנשים שבית המשפט קבע שהם קיימו מכסות פסולות לתלמידות ספרדיות? לאן נעלמה הבושה?".

מנגד, חבר מועצת העיר החדש אשר מישאלי אומר כי מאז שנלחמו בליברמן דברים השתנו: "אני אבדוק את הנתונים במחלקת חינוך חרדי בעירייה, אם המצב הבעייתי נמשך אני אצביע נגד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר