"פריצת דרך" במגעים בין מיכאל בן ארי לאלי ישי

לאחר שבשבוע האחרון התכתשו ביניהם, נרשמה היום פריצת דרך במגעים בין אלי ישי ומיכאל בן ארי בדרך להקמת 'בלוק טכני. "הכל מחכה להכרעת הרב מאיר מאזוז" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי ומיכאל בן ארי (צילום: Edi Israel, Tomer Neuberg - פלאש 90)

בחירות 2015: לאחר מתקפות הדדיות ומתוקשרות, חלה פריצת דרך במגעים בין יו"ר 'יחד - העם איתנו' ח"כ אלי ישי ליו"ר 'עוצמה יהודית'' ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי.

במהלך הבוקר (שלישי), נפגשו בן ארי ואלי ישי בביתו של האחרון בשכונת הר נוף, הצדדים מספרים על "פריצת דרך", אך לא פירטו מה בדיוק ההתקדמות.

טרם ברור האם ישי נענה לדרישת בן ארי לקבל את המקום הרביעי. כך שאם המפלגה תעבור את אחוז החסימה בן ארי יכהן בכנסת הבאה.

ייתכן ועלתה האפשרות שבן ארי יוצב במקום החמישי, ובמידה והמפלגה תעבור את אחוז החסימה ותשב בממשלה הבאה, מי שיכהן בתפקיד שר יתפטר מתפקידו, וכך בן ארי ייכנס לכנסת.

"הכל ממתין להכרעה של הגאון רבי מאיר מזוז", הסביר בכיר במפלגה.

יצוין כי מדובר באיחוד טכני בלבד, בכדי לעבור את אחוז החסימה, וכי בן ארי לא יהיה חבר במפלגת 'יחד' של ישי.

אמש נרשמו חילופי האשמות בין בכירי המפלגות. ח"כ יוני שטבון, מספר 2 ברשימת ישי, האשים את בן ארי בכישלון המשא ומתן ואמר: "לא ניגרר לרמת השיח המנגח הזה. לנו יש אחריות כלפי המחנה הלאומי ולכן כדי להציל את קולותיו האבודים, הצענו לו שריון במקום השישי. חבל שמסרב, מתעקש פעם אחר פעם לאבד קולות לימין. ראוי שמצביעי הימין יידעו זאת ויפנימו, ריצה עצמאית של בן ארי עלולה להביא לממשלת השמאל של ציפי-בוז'י".

מנגד, עו"ד איתמר בן גביר, ממפלגת 'עוצמה יהודית' תקף את שטבון וטען כי הוא "מדליף, מתדרך עיתונאים, משמיץ , יוצר מחלוקות שווא, ומנסה לעשות הכל כדי לחבל במשא ומתן".

בהשקת המטה הדתי של 'יחד' אתמול, קרא ישי לבן ארי לחבור אליו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר