קרית יובל: מתחדש המאבק בין החרדים לחילונים

הסכסוך בין האוכלוסייה החרדית והחילונית בקריית יובל מגיע לנקודת רתיחה נוספת לאחר שהנציגים החרדים בעירייה מנעו העברת תקציב עבור פעילות לחיילים בודדים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

הסכסוך בין האוכלוסייה החרדית והחילונית בקריית יובל מגיע לנקודת רתיחה נוספת לאחר שהנציגים החרדים בוועדת הכספים של העירייה מנעו העברת תקציב עבור פעילות לחיילים בודדים.

הערב (שלישי) בשעה 18:00 צפויים להגיע עשרות פעילים חילונים לישיבת מועצת העיר שתדון בנושא בכדי למחות נגד הנציגים החרדים.

מדובר בתקציב הנאמד ב-110 אלף שקלים עבור פעילות חיילים בודדים אותו ניסה להעביר מנהל קהילתי יובלים אך הנציגים החרדים סברו כי אין להעבירו מאחר והמינהל מפלה לרעה את החרדים המתגוררים בשכונת קריית יובל הנמצא באחריותו.

סגן ראש העיר ויו"ר תנועת התעוררות, עופר ברקוביץ אומר ל"כיכר השבת" כי "בית גיורא הוקם למען אנשים שבחרו לעלות לארץ כדי לשמור על המולדת וכדי לשמור על עם ישראל ועל אוכלוסיות שונות שבה נמצאים חרדים, דתיים וחילונים. לצערי ההחלטה של ועדת הכספים מיום חמישי האחרון היא החלטה אומללה שפוגעת בקודש הקודשים של החברה הישראלית בחיילי צה"ל".

"אנחנו לא משלימים עם החלטה הזאת. אנחנו בדין ודברים עם ראש העיר ועם הנהלת העיר כדי להפוך את ההחלטה היום במועצת העיר. אנחנו קוראים לכלל הציבור להגיע למועצת העיר ולתמוך בהחלטה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר