משה פייגלין: שוקל להצביע למפלגת 'הבית היהודי'

אחרי שעזב את מפלגת 'הליכוד', חבר הכנסת משה פייגלין מפתיע ואומר כי ישקול להצביע למפלגת 'הבית היהודי' וזאת לאחר הצטרפותו של הכדורגלן לשעבר אלי אוחנה (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
משה פייגלין (צילום: פלאש 90)

אחרי שעזב את מפלגת 'הליכוד' עמה היה מזוהה מאז כניסתו לחיים הפוליטיים, חבר הכנסת משה פייגלין מפתיע היום (שלישי) ואומר כי ישקול להצביע בבחירות הקרובות דווקא למפלגת 'הבית היהודי' וזאת לאחר הצטרפותו של הכדורגלן לשעבר אלי אוחנה.

בדף הפייסבוק שלו כתב פייגלין כי "כניסת אוחנה לבית היהודי היא קריאת כוון חשובה מאוד. ארונית הזהויות של החברה הישראלית קרסה - וטוב שכך".

לדבריו, "אין יותר דתיים וחילוניים, ימניים ושמאלנים - אפילו האשכנזים והספרדים כבר לא מה שהיו פעם כל המגרות בארונית תקועות - לא עובדות יותר, כבר אי אפשר להכניס לשם אף אחד".

יחד עם זאת פייגלין לא שכח לשוב ולתקוף את יו"ר המפלגה: "נפתלי בנט תקוע עם המפלגה שלו עמוק במרחב של הבעיה. הוא מסוגל רק לתמרן בתוך המרחב הזה - אין לו את המפתחות לצאת ממנו. הוא מחובר לקיום בלבד - לא ליעוד. לכן הוא כשל מול כל אתגר משמעותי בעבר ואני מניח שגם בעתיד הוא לא ימנע שום נסיגה ולא יוביל שום שינוי משמעותי".

"אבל את הבשורה החברתית האמיתית, את הסרת המחיצות שבין דתיים לחילוניים, את עצם שבירת המושגים הללו, המרחב שיצר בכשרון רב, מאפשר לו עכשיו להוביל. בנט לא יציל שום התנחלות, ולא יוביל שום מהלך לאומי אחר הדורש יציאה מגדרות מרחב הבעיה. אבל ייתכן ואצביע בשבילו - בגלל אלי אוחנה", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר