פרסום ראשון

בני אלבז מצהיר: "אני חייב להיות חבר כנסת בש"ס"

לקראת סגירת הרשימות לבחירות לכנסת, זמר הבית של ש"ס דורש מיו"ר ש"ס אריה דרעי להיות חבר-כנסת ברשימת ש"ס בכנסת • ל'כיכר TV' הוא אומר: "אריה יודע בדיוק מה אני רוצה" • עוד במבזק: מכה לבנט: זבולון כלפה פורש, הצפון מתחמם, השלג בניו יורק, קווי הנייעס בסכנה ודרמה בג'ונגל (כיכר TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(עריכה: אלימלך פלאם; תמונה: יעקב כהן)

פרסום ראשון: ביום חמישי בשעה 22:00 בערב ייסגרו רשימות המפלגות המתמודדות לכנסת ה-20. בתנועת ש"ס, אחת המפלגות האחרונות שטרם החליטה על שיבוץ הרשימה, חברי הכנסת נמצאים בדריכות שיא סביב השאלה מי יישאר במקום ריאלי בכנסת הבאה.

כעת אנו חושפים, אולי את כאב הראש החדש של יושב ראש המפלגה אריה דרעי. זמר הבית של ש"ס, בני אלבז, דורש להיות ברשימת ש"ס בכנסת הבאה.

אלבז חזר בשבועות האחרונים לקדמת הבמה בכנסי הבחירות של ש"ס והוציא כבר מספר שירים שמלווים את קמפיין הבחירות של המפלגה וכעת הוא מבקש לכהן כחבר כנסת, לא פחות.

בשיחה עם 'כיכר TV', מאשר בני אלבז את הדברים ואומר כי הוא חייב להיות ברשימה: "היום אני כבר לא חושב שאני צריך להיות חבר כנסת, אני חייב להיות בכנסת ה-20 של מדינת ישראל, חייב. אריה יודע בדיוק מה שאני רוצה, אני משאיר את זה לשיקולו".

בכדי לקדם את הצעד, בני אלבז החל לגייס זמרים מזרחיים שיתמכו בדרישתו. כך למשל הזמר רון שובל, שלח מסרון וידאו לדרעי וביקש ממנו לצרף את אלבז לרשימה קטע מסרטו הוידאו הגיע לידי 'כיכר TV'.

עוד ב 'כיכר TV'

> דרמה בבית היהודי: חבר-הכנסת זבולון כלפא הודיע כי הוא פורש מהמפלגה. כלפה, חבר תקומה, התנגד לאיחוד עם הבית היהודי וכעת פורש בעקבות השריון של אלי אוחנה ברשימה. הוא מוקם במקום ה-18 ברשימת המפלגה, שלא נחשב לריאלי.

> התחממות בצפון: שתי רקטות מסוריה נורו בצהריים לכיוון רמת הגולן והתפוצצו בשטח ישראל. כוחות צה"ל השיבו באש לעבר מקורות הירי, במקביל לסריקות שנערכו בשטח כדי לאתר את מיקומן המדויק של הנפילות. בעקבות הירי, הוחלט לפנות את אתר החרמון ממבקרים.

> הסערה החורפית שפוקדת את ניו-יורק מגיעה לשיא. כבישים נחסמו, והתושבים מסתגרים בבתיהם. תיעוד מניו יורק המושלגת.

> האם קווי הנייעס החרדים בסכנה? במשך השנים הוקמו אלפי קווי תוכן שונים שמשמשים ארגוני חסד, קהילות חסידות, וכן, גם חובבי אקטואליה שצורכים אותה באמצעות קווי הנייעס. אלא שלפני כחודש החליט משרד התקשורת לסגור את הקווים ולנייד אותם. שלום לעורך הדין ישי שריד, שעותר השבוע לבג"ץ בנושא.

דובר משרד התקשורת, ד"ר יחיאל שבי מסר בתגובה: "משרד התקשורת אינו מתנגד לקיומם של שירותים מסוג קווי נייעס או שרותי קבלת מידע אחרים. לשם כך איפשר המשרד לספק שירותים אלה באמצעות חיוג למספר נייח או בשיחה פנים רשתית למספרים סלולריים, או באמצעות חיוג למספרים 1-900, 1-901, 1-902, בתעריף שמעבר לחבילת השיחות, אך תוך שקיפות מלאה לציבור.

"הפרקטיקה שהייתה נהוגה בשוק, לפיה, חלק ממפעילות הסלולר, התחלקו ברווחיהן עם ספקיות שירותי התוכן, אינה מקובלת על המשרד ועשויה לפגוע בכל המנויים בשוק. קל וחומר, בעידן של חבילות "הכל כלול", שבו העלות מגולגלת על הצרכן, ושירותים אלה, למעשה, באים על חשבון שירותי החבילה, באופן המצמצם אותה.

"בשולי הדברים אציין, כי ישנם שירותי מידע רבים, מלבד שירותי ה-'נייעס'".

> חברת 'ישראל באוויר' בבעלות ישראל ברדוגו ערכה לאחרונה פרויקט צילום בג'ונגל האמזונס שבדרום אמריקה. במהלך הצילומים, נקלע הצוות לערפל כבד שסיכן את הטיסה. ישראל ברדוגו שהיה על המסוק סיפר לנו כי לא היה ניתן לבצע נחיתת חירום בג'ונגל, משום ששורצים בו תנינים ונחשים. אז מה עושים במקרה כזה? פותחים את חלונות המסוק ומתפללים.

> תחזית מזג האוויר: מחר תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות. בשעות הצהריים ייתכן גשם מקומי וקיים חשש לשיטפונות בדרום הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר