"כל חיי זעקתי את זעקת העשוקים"

דודי שוומנפלד חובר לישי: "מבטיח להילחם מבפנים"

שדרן הרדיו דודי שוומנפלד הודיע היום רשמית על הצטרפותו למפלגת 'יחד' בראשות אלי ישי. "במשך שנותיי בתחנות הרדיו זעקתי את זעקת העשוקים, הגיע הזמן לעשות מעשה ולשנות את המערכת מבפנים". מאחוריו: מאבק עיקש בגזענות בסמינרים, בשכר הלימוד במוסדות החינוך החרדיים ולמען הנוער הנושר (חרדים)

(צילום: 'יחד')

הכוכב החדש של אלי ישי: איש התקשורת החרדי דודי שוומנפלד (52) הצטרף הצהריים (שלישי) רשמית לרשימת "יחד - העם איתנו" בראשות ח"כ אלי ישי, והודיע כי יפעל בכדי "לשנות את המערכת מבפנים". במהלך השנים האחרונות, במסגרת תכניות הרדיו שלו ב"קול חי" וב"קול ברמה" קידם שוומנפלד אג'נדות חברתיות והרבה לעסוק בנושא הנוער הנושר והאפלייה במוסדות החינוך.

שוומנפלד הוא מקורבו של רב העיר מגדל העמק הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, ונחשב למקורב גם בחסידות חב"ד. לצד הקריירה הרדיופונית שלו, הוא עסק בקירוב רחוקים ובסיוע למשפחות רווחה, וכן שימש כראש ישיבה לנוער נושר.

שוומנפלד עם הרבי מליובאוויטש (ארכיון)

מ'יחד' נמסר: "מפלגת "יחד" שמחה לצרף אל שורותיה ולהציג ברשימת המועמדים את איש התקשורת דודי שוומנפלד. בכל שנותיו כאיש רדיו ניצל שוומנפלד את הבמה התקשורתית למאבקים נגד אפליית בנות בסמינרים והיה החלוץ שהעלה את הסוגיה לסדר היום הציבורי".

"כמו כן נאבק נגד שכר הלימוד המאמיר במוסדות החינוך החרדי ולשינוי יחס החברה החרדית לנוער נושר אותו הוא מכנה "נוער הנשמות" וכנגד בירוקרטיה ממשלתית".

שוומנפלד מסר: "במשך כל שנותיי בתחנות הרדיו זעמתי וזעקתי את זעקת העשוקים, הגיע הזמן לעשות מעשה ולשנות את המערכת מבפנים".

שוומנפלד נגד גזענות בישיבות (ארכיון)

"אני מאמין במהלך ההיסטורי של אחדות בין כל הקהלים והגוונים - חרדים, דתיים ומסורתיים, אשכנזים וספרדים המבקשים לשמור ולבצר את ערכי תורת ישראל, לשמור על גבולות ארץ ישראל, לדאוג לעניים ולחלשים, בהקפדה על טוהר המידות וניקיון כפיים בשירות הציבורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר