פרסום ראשון

הרב מזוז דורש: הציבו את מרזל במקום מיכאל בן ארי

מנהיגה של מפלגת 'יחד' דורש להציב ברשימה המשותפת עם 'עוצמה יהודית' - אם תהיה - את פעיל הימין ברוך מרזל במקום הד"ר מיכאל בן ארי: "מרזל יישמע להוראותיו יותר מאשר בן ארי" אמר גורם בסביבת הרב מזוז. הדרישה תעלה הערב בפגישה שתוכננה בין הרב ובין יו"ר המפלגה ח"כ אלי ישי (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(Amir Levy/FLASH90)

בחירות 2015 • פרסום ראשון: דרמה במשא ומתן בין מפלגת "יחד - העם איתנו" בראשות אלי ישי למפלגת "עוצמה יהודית" בראשות מיכאל בן ארי. מנהיגה הרוחני של מפלגת "יחד", הגאון רבי מאיר מאזוז, דורש להציב את פעיל הימין ברוך מרזל במקומו של מיכאל בן ארי ברשימה המאוחדת, במידה והמפלגות יתאחדו.

ל"כיכר השבת" נודע, כי בפגישה שאמורה להתקיים הערב (שלישי) בין אלי ישי לגר"מ מאזוז ונחשבת למכרעת במגעים, הרב צפוי לדרוש כי ברוך מרזל הוא זה שיוצב ברשימה המאוחדת ולא מיכאל בן ארי.

לדברי גורם בכיר בישיבת "כסא רחמים": "הרב מאזוז מרגיש כי ברוך מרזל יישמע להוראותיו יותר מאשר בן ארי במידה והמפלגה תעבור את אחוז החסימה".

דרישה מסוג זה יכולה לפוצץ את המשא ומתן וזאת בשל העובדה שב"עוצמה יהודית" מתעקשים שהנציג יהיה דווקא מיכאל בן ארי. מנגד, ישנם קולות אחרים במפלגה שהתבטאו בימים האחרונים על כך שמבחינתם הם רוצים נציג ברשימה, אך לא 'יעמדו על הרגליים האחוריות' בכדי שהנציג יהיה דווקא מיכאל בן ארי.

יצויין, כי טרם ברור האם הדרישה תישאר בעינה או שמא הרב מאזוז יתפשר ויאפשר לבן ארי להישאר ברשימה המאוחדת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר