ראשון לציון: רחוב על שם מרן הרב עובדיה יוסף

בפה אחד אישרה ועדת השמות של ראשון לציון קריאת רחוב על שמו של פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל. "נמתין עד שיימצא רחוב גדול ומרשים לכבודו של מרן" (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מרן הרב עובדיה יוסף (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

אחרי לא מעט יוזמות להחלפת שמות רחובות על שם מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל שאחת מהן כבר יצאה אל הפועל, עיר נוספת קוראת שם לרחוב על שמו של פוסק הדור.

ועדת השמות בעיר ראשון לציון שהתכנסה היום (שלישי), החליטה פה אחד לאשר קריאת שם לרחוב על שם מרן הרב עובדיה.

חבר ועדת השמות בעיר מטעם ש"ס, עו"ד שרון גושן, אמר ל"כיכר השבת": "הוגשה הצעה לקרוא רחוב על שם הרב עובדיה יוסף, הקריטריונים קובעים שאפשר לקרוא שם רק שנה מפטירתו ולכן הוגשה רק היום ואושרה היום".

"מכיוון שהרב ראוי לרחוב גדול על שמו וכעת אין בראשון לציון רחובות כאלה שחסרים להם שמות לכן נמתין עד שיימצא רחוב גדול ומרשים לכבודו של מרן ואז נקרא לו על שמו". הוסיף.

ההחלטה צריכה לקבל אישור סופי של חברי מועצת העיר המתכנסת פעם בחודש שעתידה להתקיים בשבועות הקרובות, אז יו"ר ש"ס וסגן ראש העיר אריה כהן יעלה זאת להצבעה.

זו אינה הפעם הראשונה שבה ייקרא רחוב על שם הרב עובדיה. לפני כמה חודשים אישרה מועצת עיריית מגדל העמק את הצעתו של חבר מועצת העיר יוסי מנחם לקרוא רחוב על שמו של מרן זצוק"ל וכמה ימים לאחר מכן נחנך שם הרחוב כאשר אורח הכבוד היה בנו הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.

כחודשיים לאחר מכן הגיעה תורה של בת ים, כאשר אחד המועמדים אז לתפקיד ראש העיר הבטיח כי במידה וייבחר יאשר רחוב שכזה, אך לבסוף הובס בבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר