המחליף של יהושע פולק בביתר עילית: רו"ח ישראל שוויבל

מועצת עיריית ביתר עילית אישרה את מינויו של רו"ח ישראל שוויבל לתפקיד גזבר העירייה. הוא יחליף את "איש המספרים" יהושע פולק שפרש לגמלאות. שוויבל: "אני נרגש מהאמון" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ישראל שוויבל (דוברות עיריית ביתר עילית)

מועצת עיריית ביתר עילית אישרה את מינויו של רו"ח ישראל שוויבל לתפקיד גזבר העירייה לאחר שיהושע פולק, שכונה "איש המספרים", פרש לגמלאות.

בחירתו נעשתה על ידי חברי וועדת המכרזים העירונית, מתוך 13 מועמדים שונים שהגישו מועמדות לתפקיד. הבחירה כבר אושרה בישיבת מועצת העיר, ושוויבל ייכנס לתפקידו בתחילת חודש מרץ.

שוויבל (36), הינו בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ורואה חשבון מוסמך. עבד שלוש שנים במשרד רו"ח קוסט פורר גבאי קסירר במחלקת היי טק. הוא גם בוגר קורס עתודה ניהולית בבנק מרכנתיל דיסקונט, ובנוסף - מרצה לחשבונאות פיננסית בקריה האקדמית אונו.

בשנים האחרונות עבד שוויבל כמנהל מחלקת התקציב באגף חינוך חרדי, שם ניהל תקציב של כ-450 מיליון ש"ח. בכיריים בעיריית ירושלים הגיבו על בחירתו לתפקיד במילים "ההפסד כולו של עיריית ירושלים".

לדברי ראש העיר מאיר רובינשטיין, שהציג את המינוי החדש בפני חברי העירייה: "מדובר בבחירה מקצועית מובהקת, הן מהצד המקצועי והן ברמה האנושית עליה שמענו שבחים רבים. לגזבר החדש יש גם ניסיון מקצועי רב בענייני תקציבים, וניסיונו הרב בתחום, עשוי בעז"ה לתרום רבות לניהול קופת העירייה".

הגזבר הנכנס רו"ח ישראל שוויבל אמר: "אני נרגש מהאמון שניתן בי. מודה לראש העיר מאיר רובינשטיין ולקברניטי העיר על האמון הרב שניתן בי. התרשמתי מאיכות האנשים בביתר עילית, מהרצון והדרישה למקצועיות, ובעז"ה בכוחות משותפים, נעשה את העבודה על הצד היותר טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר