לאחר עימות סוער: אושרה העברת התקציב לחיילים בודדים בי-ם

אחרי עימות בין הנציגים החרדים לחילונים, מועצת העיר ירושלים אישרה בישיבתה פה אחד את התקציב לחיילים הבודדים בקריית יובל. האישור - לאחר הסכמות עם החרדים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולם אין קשר לכתבה (Kobi Gideon / Flash90)

אחרי עימות סוער בין הנציגים החרדים לחילונים, מועצת העיר ירושלים אישרה הערב (שלישי) בישיבתה פה אחד את העברת התקציב לחיילים הבודדים בקריית יובל.

ראש העיר ניר ברקת התייחס בפתח הישיבה למחלוקת ואמר כי "החיילים והחיילות הבודדים, הם מעבר לכל מחלוקת פוליטית או וויכוח סיעתי. הבחירה שלהם לשרת, לתרום ולהילחם על בטחון המדינה הם דוגמה ומופת לכולנו. נמשיך לפעול, לחזק ולחבק את החיילים והחיילות הבודדים בירושלים במהלך שירותם ונסייע להם להיקלט בעיר בתום שירותם הצבאי".

"אני שמח שמועצת העיר הצביעה פה אחד בעד תמיכה בפרוייקט ערכי זה – קואליציה ואופוזיציה, חילונים, דתיים וחרדים".

ברקת הביא את אישור התקציב המיוחד לחיילים הבודדים בירושלים לאישור ישיבת המועצה, לאור העובדה כי התקציב לא אושר בישיבת וועדת הכספים בעקבות התנגדות חברי המועצה החרדים החברים בוועדה.

הצהריים פורסם ב"כיכר השבת" כי סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, צביקה כהן הגיע להסכמה עם ראש העיר ניר ברקת ולפיה בעוד מספר שבועות ידונו הצדדים סביב סוגיית אי הטיפול הראוי במוסדות החינוך החרדי בשכונת קריית יובל ובתמורה לכך הנציגים החרדים לא הביעו את התנגדותם להעברת התקציב לחיילים הבודדים.

מדובר בתקציב הנאמד ב-110 אלף שקלים עבור פעילות חיילים בודדים אותו ניסה להעביר מנהל קהילתי יובלים אך הנציגים החרדים סברו כי אין להעבירו מאחר והמינהל מפלה לרעה את החרדים המתגוררים בשכונת קריית יובל הנמצא באחריותו. בעקבות ההסכמה התקציב ככל הנראה יועבר.

כיום מתגוררים במבנה למעלה מ- 50 חיילים בודדים ורשימת ההמתנה הולכת וגדלה. בכוונת העירייה והשותפים לפרויקט להמשיך ולפתח את המבנה, השירותים הניתנים בו והפעילות החברתית-קהילתית סביבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר