ברוך דיין האמת: איש החסד הרב מאיר פנחס מליק ז"ל

בביה"ח 'שיבא' שבתל השומר, נפטר הבוקר האברך ואיש החסד הרב מאיר פנחס מליק ז"ל והוא בן 45, לאחר מחלה קשה. הלווייתו בשעה 12:00 מביתו ברחוב שמעיה בבני ברק (דיין אמת)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'שיבא' בתל השומר נפטר בשעה האחרונה (רביעי) האברך ואיש החסד הרב מאיר פנחס מליק ז"ל.

המנוח שהיה בשנות ה-45 לחייו, גדל בעיר בני ברק ולמד במוסדות התורה שם עשה חיל בלימודיו כשכשרונותיו ומידותיו הנעלים נגלים לעין כל. כשהגיע לפרקו נישא לרעייתו בת למשפחת שטרנקוקר והשניים הקימו יחד את ביתם לתפארת.

לאחר מספר שנות לימודים בכולל יצא ר' מאיר לעסוק בנדל"ן והפך עד מהרה לקבלן מצליח ובעל שם כאשר אמינותו נודעה ברבים.

לצד הפרוייקטים של הבנייה בהם עסק לפרנסתו השקיע עצמו רבות בעשיית חסד עם הזולת וסייע הן בממון והן בעצה טובה למוסדות וגופים רבים כמו גם לאנשים פרטיים.

ר' מאיר מליק היה קשור בלב ונפש למורו ורבו כ"ק האדמור מביאלה והיה ידוע כאחד מנגידי החסידות שתרם בעין יפה ובנפש חפצה לצורכי אחזקת תורה וחסד.

לפני כשנה התבשר בבשורה מרה כי חלה במחלה קשה אולם על אף כל זאת לא איבד את חוסנו הנפשי ושידר ביטחון ואמונה תמימה לכל רואיו והיה מעודד תדיר את בני משפחתו ומחזק אותם במשפטים רווי אמונה ודבקות בהשם.

לפני כחודש חלה בנוסף בצהבת ומאז חלה הידרדרות משמעותית במצבו הבריאותי. הוא אושפז בבית החולים 'שיבא' במצב קשה כשבני משפחתו וחבריו סועדים לצד מיטתו.

מכיריו ושכניו הרבים מספרים על אדם מיוחד, איש צדקה וחסד שהיה מעמודי התווך של הקהילה והשכונה. "הוא היה בן אדם מאיר פנים אהוב על כל רואיו, יחסר לנו מאוד", הם סופדים בצער וכאב.

הלוויתו תצא בשעה 12:00 מביתו ברחוב שמעיה 18 בבני ברק בהשתתפות רבנים וקהל רב ותעבור דרך בית החסידים ביאלה ברחוב רבי יהודע בדרכה לבית החיים ויז'ניץ שם ייטמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר