שומרון: חטפה אבנים מפלסטינים בגלל התאונה

בעקבות תאונת הדרכים הקטלנית בשומרון, נסגר חלק מכביש 55 והתנועה נותבה דרך הכפר הפלסטיני "עזון", אלא שפורעים ערבים הצליחו לפגוע עם אבנים ברכב ישראלי (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרכב שהותקף (באדיבות: דוברות מועצת שומרון)

בעקבות תאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה אתמול (שלישי) בשומרון, בה נהרגו בני הזוג יצחק כהן ז"ל בן 77 ואסתר כהן ע"ה בת 71, תושבי קרני שומרון, נסגר חלק מכביש 55 המחבר בין כפר סבא ליישובי מערב השומרון והתנועה נותבה דרך הכפר הפלסטיני "עזון", אולם למרות הנוכחות הצבאית לאורך הציר, הצליחו פורעים ערבים לפגוע ברכב של נהגת ובאוטובוס ישראלי.

מרים, אשר בנס לא נפגעה, מספרת כי נכנסה בהוראת כוחות הביטחון לכפר הפלסטיני "עזון" סיפרה על שאירע: "בעקבות התאונה וסגירת הציר, התבקשנו לנסוע דרך הכפר. למרות כי מרבית הציר היה מאובטח על ידי חיילים, קבוצה של צעירים פלסטינים עמדו לצד הכביש בדיוק בחלק בו היה ריק מחיילים. נסעתי לאט בגלל עומסי התנועה כאשר נוסעים לפניי ומאחוריי רכבים פלסטינים".

"פתאום כל הרכב רעד והרגשתי את הפגיעה של האבנים ברכב. בנס לא נפגעתי. המשכתי בנסיעה עד שהבחנתי בחיילי צה"ל ודיווחתי על המקרה. רק אז ראיתי את הכיסא תינוק של הבת שלי מלא בזכוכיות. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתי לבד ברכב באותו גרע", הוסיפה לספר.

ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה מסר ל"כיכר השבת" כי "זריקת אבן היא ניסיון רצח לכל דבר וכך צריך להתייחס לאירועים מסוג זה. אנחנו זוכרים את המקרים הקשים של אשר פלמר ז"ל ובנו התינוק בן השנה אשר נהרגו בפיגוע אבנים בדרך לקרית ארבע, ואת אדל ביטון אשר נפגעה קשה ועד היום מנסה להשתקם מהפגיעה. צריך למצות את הדין עם המחבלים ולשים קץ לטרור האבנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר