בטקס רב רושם נחנך בית הרופאים 'רמות דוד' של מכבי שירותי בריאות בקריה החדשה בקריית גת

בהשתתפות רבנים ואישי ציבור נחנך בית הרופאים 'רמות דוד' של 'מכבי' בעיר קרית גת. את הטקס הנחה בני גיבור שהזכיר בדבריו את ההתפתחות הרפואית המרשימה בעיר (בריאות)

(צילום: יחסי ציבור)

בטקס רב רושם שנערך בשבוע האחרון נחנך בית הרופאים 'רמות דוד' של מכבי שירותי בריאות בקריה החרדית החדשה בקריית גת. בטקס השתתפו סגן שר הבריאות לשעבר ח"כ הרב יעקב ליצמן, מנכ"ל מכבי מר רן סער, ראש העיר מר אבירם דהרי, רב העיר הרה"ג ר' משה הבלין, רב חסידי בעזלא בעיר הרה"ג ר' פנחס לייבוש פדווא, ראש מוסדות 'תורת חכם' הרב יוסף גבאי ורבני הקריה החרדית. כן השתתפו בטקס מנכ"ל 'מכבי יזמות' מר אבי לביא, ראש מחוז הדרום במכבי מר שלמה עמיר, מנהל התפעול החדש של מחוז הדרום מר אורי אטון, בכירי ועובדי מכבי שירותי בריאות ותושבי הקריה החרדית.

את הטקס פתח והנחה מנהל מרחב קריית גת, מר בני גיבור, אשר הזכיר בדבריו את ההתפתחות המרשימה של המרכזים הרפואיים מכבי בעיר בשל התפתחותה של העיר, כאשר 'רמות דוד' הוא המרכז הרפואי השלישי שנפתח בעיר וכי תוכניות הפיתוח בעיצומן לקראת התרחבות העיר בשנים הבאות.

לאחר מכן הזמין את ח"כ הרב יעקב ליצמן לשאת דברי ברכה. ח"כ הרב ליצמן עמד בדבריו על הזכות שהייתה לו לעמוד בראש מערכת הבריאות בישראל – תפקיד שבאמצעותו ניתן לעזור לכלל ובעיקר לפרט. הוא שיבח את שיתוף הפעולה עם הנהלת מכבי על מנת לסייע לכלל הציבור. "בפרשת השבוע קראנו על מכת חושך. 'חושך' זה כאשר לא רואים אחד את זולתו ואז היא אכן מכה גדולה. תפקידנו הוא להביא את ה'אור' על מנת שנראה את השני ונשתדל לסייע לו", ציין ח"כ הרב ליצמן והביע תקווה כי מערכת הבחירות העומדת בפתח תביא לשינוי במצב מערכת הבריאות בישראל כאשר הוא יוכל לחזור ולסייע לעם ישראל בתפקיד המשמעותי והחשוב במשרד הבריאות.

רב העיר, הרה"ג ר' משה הבלין הזכיר את הנאמר בפרשת השבוע "כל המחלה... לא אשים עליך כי אני ה' רופאך". בהקשר זה, אמר, אכן ראוי לציין כי מכבי השכילה לפתוח 'בית רופאים' בקריה החדשה, משום שבבריאות הדגש צריך להיות על המילה החיובית של 'רפואה' ולא של 'חולי' כמו ב'קופת חולים'.

ראש העיר מר אבירם דהרי סיפר לנוכחים על ההתפתחות האדירה של העיר בשנים האחרונות כאשר מלבד 8,500 יחי"ד שכבר החל שיווקם ב'כרמי גת', יש בתוככי העיר עצמה מספר פרויקטים אשר יחדיו מוסיפים לעיר עוד אלפי יח"ד מה שאכן מצריך פתיחת מרכזים רפואיים נוספים של מכבי. כן הודה ראש העיר

לח"כ הרב ליצמן על פעילותו רבת השנים ועמידתו לימין תושבי העיר ובפרט באישור פתיחת חדר מיון קדמי בעיר ועוד.

מנכ"ל מכבי מר רן סער עמד בדבריו על קשר האישי שיש לו עם העיר קריית גת, וציין כי לנוכח תנופת הבנייה המשמעותי שיש בעיר ייפתחו בעתיד מרכזים רפואיים נוספים של מכבי לרווחת התושבים שראויים לשירותים הרפואיים המקצועיים ביותר. עוד ציין המנכ"ל כי זאת הפעם הראשונה בה פותחת מכבי בית מרקחת בתוך בית הרופאים עצמו עם חנוכתו וכי בעתיד תעתיק מכבי את המודל למרכזים נוספים.

מר אבי לביא מנכ"ל "מכבי יזמות" המפעילה את בתי הרופאים של מכבי ברחבי הארץ, סיפר על תקופת היותו ראש מחוז הדרום לפני מספר שנים כאשר הגיע אליו מתאם קשרי הקהילה המקומי, הרב אברהם ברסלר, וסיפר על התוכניות העתידיות ותנופת הבינוי בקריה החרדית עוד לפני הקמת הקריה החרדית החדשה 'רמות דוד'. "כבר אז הוא הצביע על כך שיש לעשות הכל כדי להקים סניף בתוככי הקריה החרדית שתעמוד לשירות תושביה החרדים של העיר, ואכן כך נעשה והרי הפירות לפנינו בימים אלו", ציין.

מנהל מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות, מר שלמה עמיר, סיים את סדרת הנאומים בתודה למנכ"ל מכבי ולראש העיר על שיתוף הפעולה למען הקמת בית הרופאים החדש ברוב בפאר והדר. כן הודה למנהל המרחב מר בני גיבור ומנהלת הסניף הגב' מ. אפטבי, למנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר, למתאם קשרי הקהילה במחוז הדרום הרב משה גרינבוים ומתאם קשרי הקהילה בעיר הרב אברהם ברסלר שהשתתפו אף הם באירוע.

המרכז הרפואי 'רמות דוד' מצטרף לפריסה המלאה של מכבי שירותי בריאות בקריית גת, הכוללים מרכזים רפואיים נוספים בעיר הוותיקה סמוך לתחנה המרכזית, במרכז הרפואי 'אתרי המקרא' בקרייה החרדית הוותיקה במערב העיר ובבתי הרופאים ברחבי העיר בהם ניתנים כלל שירותי הרפואה, מרפאות אחיות, מכונים ושירותים פרא-רפואיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר