רוכב אופניים חשמליים נפצע בינוני-קשה בבני ברק

קשיש בן 71 שרכב על אופניים חשמליים ברחוב עזרא בבני ברק, נפגע מאוטובוס חולף. כונני הצלה העניקו לו טיפול ראשוני והוא פונה במצב בינוני עד קשה לבית החולים (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אופניים חשמליים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

סכנת האופניים: צוותי הצלה מאזור גוש דן הוזעקו הבוקר (רביעי) לתאונת דרכים קשה בין קשיש בן 71, שרכב על אופניים חשמליים לאוטובוס שהתרחשה ברחוב עזרא בבני ברק.

צוותי ההצלה מ"הצלה גוש דן" ו"איחוד הצלה" העניקו לרוכב האופניים טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים "שיבא" בתל השומר" כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה.

ישראל גיגי מתנדב איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בקשיש שרכב על אופניים חשמליים ונלכד תחת אוטובוס, עוברי אורח חילצו אותו מתחת לאוטובוס ולאחר מכן הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים, לאחר טיפול רפואי ראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שיבא בתל השומר".

באגף התנועה של משטרת ישראל העבירו הנחיות לפני כמה חודשים פקחי הרשויות המקומיות לפעול נגד רוכבי אופניים חשמליות שיסכנו את הולכי הרגל. אותם פקחים יעבדו בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל ויחד יאכפו הם את ההחלטה ואולי בכך יפחיתו את הסכנה בנסיעה.

הקנסות יגיעו עד לאלף שקלים וכן הפקחים ישתמשו לעתים בסמכות שניתנה להם ואלו יזמנו את ההורים לחקירה. מטרת ההחלטה שצברה תאוצה עוד קודם החלטת המשטרה, בערים אחרות כמו אילת, היא שמירה על שלומם וביטחונם של הילדים.

התקנות החדשות מגבילות כבעבר את ההספק המרבי של המנוע החשמלי - שיופעל באמצעות הדוושות בלבד - ל-250 וואט, ואת מהירות הנסיעה הנעזרת במנוע ל-25 קמ"ש בלבד. המשמעות היא כי מעל למהירות זו, ימנע מהמנוע החשמלי לסייע בצבירת מהירות או רכיבה בכלל. לדברי משרד התחבורה, כל זאת בהתאם לתקינה האירופאית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר