דודי שוומנפלד בראיון ראשון: "אם לא אחזיר הקצבאות - אפרוש"

השדרן דודי שוומנפלד שהצטרף אמש למפלגת יחד של אלי ישי, העניק היום ראיון ראשון, ופיזר שלל הבטחות. "האישיות הפוליטית שהכי פינקתי היא אריה דרעי". והאם הוא לפיד החרדי? (אקטואליה)

שוומנפלד וישי (מפלגת יחד)

בחירות 2015: השדרן דודי שוומנפלד, הודיע אמש רשמית על הצטרפותו למפלגת יחד - העם איתנו, בראשות ח"כ אלי ישי, והיום הוא כבר ניצב מהצד השני של התקשורת ונדרש לענות לשאלות.

בראיון הבוקר (רביעי), לתכנית שמונה עד עשר עם מרדכי לביא המשודרת ברדיו קול ברמה, הצהיר שוומנפלד: "כשאני אהיה חבר כנסת בעזרת השם לא ינתקו לאנשים את החשמל. לא יהיה במדינת ישראל את הדבר הנורא הזה שמנתקים לילדים חשמל ומשאירים אותם באפילה".

כשלביא השווה אותו ליאיר לפיד החרדי, הגיב שוומנפלד בזעם: "אל תשווה אותי אליו בחיים. עד אליו. אני לא יאיר לפיד. אם אני לא אצליח ואני אראה שאיני יכול לעצור את הביזיון של ניתוקי חשמל, אם אני לא אחזיר את קצבאות הילדים והאברכים, אני לא ארוץ שוב".

הוא הוסיף: "אני חושב מחוץ לקופסה, אני חרדי עובד, אני לא מיינסטרים. הלכתי ברחובות בני ברק עם מדים ולא צעקו לי חרד"ק, ואת הבושה הזאת צריך להפסיק".

שוומנפלד שיגר עקיצה לתנועת ש"ס, ואמר כי אינו יכול להצטרף אליה רק בגלל שהוא אשכנזי למרות ש"אשתי מרוקאית, אסלית ממגדל העמק צ'חצ'חית אמיתית'.

הוא אמר כי קודם שהחליט להתמודד שאל את בניו אם יעמדו בהשמצות, והם תמכו בו. שוומנפלד פירט את המטרות שינסה להשיג בכנסת, והדגיש כי הוא יתמקד בעיקר בתחומים חברתיים. כמו כן הבטיח שידאג לציבור החרדים העובדים והאקדמאים.

בתגובה לטענה, כי התברר למפרע שגם בשידוריו ברדיו, היה מוטה לטובת ישי, אמר: "אם יש אישיות פוליטית שפינקתי מעל ומעבר, זה אריה דרעי. כשנתיים הקדשתי לו תכנית שבועית, בזמן שהיה בכלא. גם כשהרב עמאר נרדף על ידי ש"ס אמרתי דברים ברורים ברדיו, כשלא נתנו לאלי ישי להספיד בשבעה של מרן אני אומר את מה שאני חושב", טען.

כשנשאל כיצד הציעו לו את המקום, אמר שוומנפלד כי הוא בסה"כ שאל מי מייצג את האשכנזים במפלגה, ואמרו לו 'אתה'.

בסיום הראיון רמז שוונמנפלד כי קיבל תמיכה לכך מרבו הגרי"ד גרוסמן.

האזינו לראיון באדיבות רדיו קול ברמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר