המרד הצליח: אלי אוחנה פורש מ'הבית היהודי'

לאחר שהציונות הדתית יצאה נגד השריון, חברי הכנסת תקפו את יו"ר המפלגה נפתלי בנט והרבנים איימו שלא לתמוך במפלגה, אלי אוחנה נכנע ומודיע על פרישה מ'הבית היהודי' (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי אוחנה (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

בחירות 2015: הציונות הדתית יצאה נגד השריון לאלי אוחנה ברשימת 'הבית היהודי', חברי הכנסת תקפו את יו"ר המפלגה נפתלי בנט על המהלך ובכירי הרבנים איימו שלא יתמכו במפלגה, הבוקר (חמישי) אלי אוחנה נכנע והודיע כי אין בכוונתו להתמודד בבחירות הקרובות במפלגה הדתית. המפסיד הגדול הוא אלי ישי.

בהודעה ששיגר הבוקר אוחנה כתב: "פניתי אתמול בלילה ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בבקשה שלא להצטרף לרשימת הבית היהודי לכנסת. לא צפיתי את הסערה הציבורית שהתעוררה בעקבות הצטרפותי לחיים הפוליטיים, ואיני מרגיש שבשלב זה בחיי אני בנוי לכך".

"שמחתי מאד כשנפתלי בנט פנה אלי" הוסיף אוחנה: "הצטרפתי למפלגה מתוך רצון גדול לתרום ולעזור לחלשים בחברה, אך ראיתי מאז יום אחרי יום מתקפות חוזרות ונשנות כלפיו וכלפי, מתקפות שפגעו בי ובמשפחתי למרות כוונותי הטובות - ואין לי שום רצון שהשר בנט ובטח לא משפחתי יפגעו בגללי".

בסיום דבריו כותב אוחנה את החלטתו: "במהלך הלילה, שקלתי שוב את ההחלטה לבקשתו של השר בנט, אך היא כעת סופית, ואני מודה לו מכל הלב על האמון שניתן בי. אמשיך לתרום הן לחברה והן לעולם הספורט מכל מקום שאהיה. אני אוהב את עבודתי כמאמן וכפרשן, ואחזור לשם בשמחה".

יצוין כי המפסיד מפרישת אוחנה הוא יו"ר מפלגת 'יחד - העם אתנו' ח"כ אלי ישי, לאחר הצטרפות אוחנה היה נראה כי קולות רבים מקרב החרד"לים, מאוכזבי הבית היהודי יצטרפו למפלגת ישי, אך לאחר הודעת אוחנה - הרבנים צפויים לחזור ולתמוך במפלגת 'הבית היהודי'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר