ברגע האחרון: משה הגר לא יתמודד ברשימת 'יחד' של אלי ישי

שעות קודם סגירת הרשימות הודיע הרב משה הגר, מועמד מפלגת 'יחד' בראשות אלי ישי כי לא יתמודד ברשימה בבחירות. הנימוק הרשמי: "למען האחדות אני מוותר על מקומי" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
משה הגר עם יוני שטבון ואלי ישי (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

בחירות 2015: הערב (חמישי) תיסגר רשימות המפלגות לכנסת ה-20, שעות קודם סגירת הרשימות הודיע הרב משה הגר, מועמד מפלגת 'יחד - העם איתנו' בראשות ח"כ אלי ישי כי הוא חוזר לכהן כראש המכינה הקדם צבאית וכי לא יתמודד ברשימה בבחירות הקרובות.

בציונות הדתית מסבירים את המהלך של הרב הגר בעקבות כך שהרב צבי טאו, מבכירי רבני הציונות הדתית, צפוי להודיע כי הוא חוזר בו מהתמיכה במפלגת ישי בעקבות האיחוד הצפוי עם 'עוצמה יהודית'.

הרב טאו, שמתנגד לעלייה להר הבית, ביקש שבן ארי ומרזל יתחייבו שלא לעלות להר, אך בן ארי הודיע שכבר הבוקר (חמישי) הוא מתכוון לעלות להר.

מנגד יש הטוענים כי הודעת הגר על פרישה מגיעה בעקבות כך שהוא הבין שאין בכוונת ישי להעניק לו מקום ריאלי ברשימה, ולכן הוא לא מתכוון להיגרר למערכת בחירות ובסופה להישאר בחוץ.

בהודעה רשמית מטעם מפלגת 'יחד ' נאמר כי "ראש המכינה הקדם צבאית ביתיר ומועמד מפלגת 'יחד' לכנסת מודיע הבוקר כי הוא מוותר על מקומו ברשימת התנועה לטובת שילובה של תנועת 'עוצמה יהודית' בחמישיה הראשונה של רשימת המפלגה לכנסת".

הגר אומר: "אינני פורש מהמפלגה ואשמש כיו"ר הנהלת התנועה. באתי מתוך תחושת שליחות ואמונה בדרך, אך למען האחדות אני מוותר על מקומי. המהלך נעשה בתיאום מלא מול יו"ר התנועה חה"כ אלי ישי וחה"כ יוני שטבון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר