שרה נתניהו לקחה לכיסה כספי החזר של פיקדון בקבוקים

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו לקח לכיסה אלפי שקלים מרכוש המדינה שהתקבלו מהחזר פיקדון על בקבוקים שהשתמשו בהם במעון ראש הממשלה (פוליטי)

דודי סילבר | כיכר השבת |
שרה ובנימין נתניהו (פלאש90)

יצא מהבקבוק: רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרה, נהגה לקחת לכיסה את הכספים שהתקבלו מההחזר הפיקדון על בקבוקים ריקים שהשתמשו בהם במעון ראש הממשלה, למרות שמדובר ברכוש המדינה, כך מפרסם היום (חמישי) עיתון הארץ.

על פי הדיווח, נתניהו נהגה במשך ה-4 שנים הראשונות מאז חזר בעלה לכס ראש הממשלה ב-2009, להורות לעובדים להחזיר את הבקבוקים ולתת לה את הכספים המוערכים באלפי שקלים.

לפני כשנתיים החזירה שרה סך של 4000 ש"ח לחשבון של משרד ראש הממשלה, בתחשיב של 1000 שקל לשנה. הדברים נחשפו בעדיויות של אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מני נפתלי.

במענה לשאלות העיתון בעניין מסר אמש רפי שמיר, ממערך הדוברות של משרד ראש הממשלה: "בחודש מאי 2013 העבירה משפחת נתניהו ביוזמתה המחאה בסך 4,000 שקלים לחשבות משרד ראש הממשלה. הסכום הנ"ל תואם את הערכות חשב המשרד, על סמך צריכת בקבוקי השתייה במעון הרשמי מאפריל 2009. ההמחאה הופקדה בחשבון הבנק של משרד ראש הממשלה". חשב המשרד הוא יוסי איצקוביץ, הכפוף לחשבת הכללית במשרד האוצר, מיכל עבאדי־בוינג׳ו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר