הגאון רבי דוד יוסף: "אין לנו שום דבר נגד הכיפות הסרוגות"

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי דוד יוסף אומר כי "עולם התורה בסכנה" ומצהיר: "אין לנו שום דבר נגד הכיפות הסרוגות, אבל אנחנו חרדים". צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב לדרמן)

בחירות 2015: חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי דוד יוסף התייחס לבחירות הקרובות ואמר כי "עולם התורה נמצא בסכנה", הגר"ד יוסף התייחס לשאלה מדוע לא מכניסים חובש כיפה סרוגה לרשימת ש"ס ואמר כי "אין לנו שום דבר נגד הכיפות הסרוגות, אבל אנחנו חרדים".

בשיעור שמסר בהיכל הכולל של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול התייחס הגר"ד יוסף לטענות של המפלגות החילוניות: "מה הם אומרים? החרדים שודדים את הקופה, מעניין מה הם יגדו בבחירות האלו, לקחתם כבר הכל מהחרדים, אבל הם ימשיכו להגיד את זה, אין גבול, אין גבול להסתה ולשנאה".

"עולם התורה בסכנה", הוסיף הגר"ד יוסף, "מה שמוטל בבחירות האלו על כף המאזניים זה עולם התורה, כל עולם העניים שבארץ ישראל, יש פה הרבה הרבה עניים, והרבה הרבה מהעניים נמצאים לצערי הרב במחנה שלנו".

הגר"ד יוסף התייחס לשאלה מדוע לא מכניסים נציג חובש כיפה סרוגה לרשימת ש"ס: "אומרים 'תכניסו איזה אחד עם כיפה סרוגה ואז יצביעו לכם כיפות סרוגות', לא! אנחנו לא רוצים! יש לנו זהות מסוימת, אנחנו מחנה מסוים, אין לנו שום דבר נגד הכיפות סרוגות, אבל אנחנו חרדים. כן, אנחנו חרדים. אנחנו בני תורה, אנחנו רוצים שכולם יצביעו בשבילנו, אבל לא בשביל זה נמכור את העקרונות שלנו".

חבר מועצת חכמי התורה שלח עקיצה לעבר 'הבית היהודי' ואמר: "לנו יש אידאולוגיה, אנחנו לא מערבבים, להכניס כמו הבית היהודי נשים חילוניות, זה לא בשבילנו, אנחנו יש לנו קו, יש לנו השקפה, יש לנו אידאולוגיה, אנחנו הולכים עם ההשקפה שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר