משבר בציונות הדתית

שטבון מאיים לפרוש מ'יחד' של אלי ישי בגלל הרשימה

ח"כ יוני שטבון, מספר 2 ברשימת 'יחד - העם אתנו' בראשות ח"כ אלי ישי מאיים לפרוש מהמפלגה בשל האחדות עם 'עוצמה יהודית' והצבת פעיל הימין ברוך מרזל ברשימה. שטבון זועם בנוסף על כך שהמפלגה הופכת ל"כלבו" בכך שמצרפת אנשים שונים כמו נציג לחסידות ברסלב כדי לעבור את אחוז החסימה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בחירות 2015 • משבר במפלגת 'יחד': ח"כ יוני שטבון, מספר 2 ברשימת 'יחד - העם אתנו' בראשות ח"כ אלי ישי מאיים לפרוש מהמפלגה בשל האחדות עם 'עוצמה יהודית' והצבת פעיל הימין ברוך מרזל במקום הרביעי ברשימה.

שעות לפני סגירת הרשימות לכנסת ה -20 דרמה בציונות הדתית. ח"כ יוני שטבון שעזב את 'הבית היהודי' וחבר לח"כ אלי ישי מאיים לפרוש מהמפלגה בשל האחדות עם 'עוצמה יהודית'.

שטבון התנגד לאורך כל המשא ומתן לאחדות עם פעילי הימין של 'עוצמה יהודית', לטענתו הוא אף ספג איומים על חייו מפעילי המפלגה, מה שהביא את קצין הכנסת תת ניצב יוסף גריף להצמיד לו מאבטח.

שטבון הציב לאלי לישי אולטימטום: "או אני או ברוך מרזל".

בנוסף זועם שטבון על "מיקס" השמות במפלגה. שטבון טוען כי המפלגה נלחמת כעת לעבור את אחוז החסימה ובכדי לעשות זאת היא מצרפת שמות נוספים כמו נציג לחסידות ברסלב ובכך המפלגה הופכת למפלגת כלבו.

ל"כיכר השבת" נודע כי ראשי המטה הציוני דתי במפלגת 'יחד' של ישי, אוהד עזרן, אהרון צוהר ואוהד כהן מאיימים גם הם להתפטר.

במהלך השבוע האחרון התעמתו שטבון ו'עוצמה יהודית' סביב המשא ומתן בין הצדדים. שיא העימות הגיע כאשר עו"ד איתמר בן גביר האשים את שטבון ואמר כי האו "מדליף, מתדרך עיתונאים, משמיץ , יוצר מחלוקות שווא, ומנסה לעשות הכל כדי לחבל במשא ומתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר