בלי הפתעות: זוהי רשימת 'יהדות התורה' לכנסת ה-20

בשעות הצהריים תוגש רשימת 'יהדות התורה' לכנסת ה-20, כצפוי, ללא שינויים מרעישים. בעשירייה: ליצמן, גפני, פרוש, מקלב, מוזס, אייכלר, אשר, סורוצקין, טייטל וחדד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כי 'יהדות התורה' (צילום: באדיבות המצלם)

בשעות הצהריים (חמישי) תוגש רשימת 'יהדות התורה' לכנסת ה-20, כצפוי, ללא שינויים מרעישים כשבין היתר את הסיעה המאוחדת חסידות ויז'ניץ ימשיך לייצג כפי שחשף השבוע "כיכר השבת", ח"כ מנחם אליעזר מוזס.

במקום הראשון יוצב ח"כ יעקב ליצמן איש 'אגודת ישראל' המייצג את 'הסיעה המרכזית' - חסידות גור, אחריו ח"כ משה גפני יו''ר תנועת 'דגל התורה'.

במקום בשלישי מוצב ח"כ מאיר פרוש נציג סיעת 'שלומי אמונים' ב'אגודת ישראל' ולאחריו ח"כ אורי מקלב מסיעת 'דגל התורה'. במקום החמישי יישאר ח"כ מנחם אליעזר מוזס המייצג את הסיעה המאוחדת ומייד לאחריו ח"כ ישראל אייכלר נציג חסידות בעלזא.

במקום השביעי נשאר ח"כ יעקב אשר איש תנועת 'דגל התורה' ומייד אחריו הנציג החדש של התנועה הליטאית הרב אליעזר סורוצקין.

במקום התשיעי מוצב הנציג החדש של חסידות גור איש העסקים שלמה טייטל המחליף את הנציג הקודם הרב יצחק ברוידא שהוזז למקום ה-17.

את העשירייה הראשונה חותם שמעון חדד איש 'דגל התורה, ובמקום ה-11 אברהם שוורץ מסיעת 'שלומי אמונים'.

יענקי טסלר, שדובר עליו כמי שעשוי היה להחליף את מוזס מטעם הסיעה המאוחדת יאייש את המקום ה-13 ברשימה המשותפת.

ב'יהדות התורה' אומרים כי מדובר בנבחרת מנצחת של עסקנים ואישי מעש הפועלים במשך כל השנה למען הכלל והפרט וכי אין ספק שהציבור ייתן בהם שוב את אמונו ויצביע ג' במטרה לחזק את קודשי היהדות ולשמור על האינטרסים החיוניים של הציבור החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר