המשבר בציונות הדתית

מסתמן: הלל הורוביץ יחליף את שטבון ברשימת אלי ישי

המשבר החריף בין יו"ר מפלגת 'יחד - העם אתנו' בראשות ח"כ אלי ישי למספר 2 ח"כ יוני שטבון, נציגו של הרב צבי טאו, הביא לפיצוץ חריף במפלגה. בצל פגישתם המכריעה של אלי ישי ויוני שטבון הנערכת כעת, מסתמן כי איש חברון, הלל הורוביץ, ישובץ במקום השני ברשימה במידה ושטבון יפרוש (פוליטי, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הלל הורביץ, המועמד החדש של אלי ישי (צילום: באדיבות המצלם)

המשבר בציונות הדתית: המשבר החריף בין יו"ר מפלגת 'יחד - העם אתנו' בראשות ח"כ אלי ישי למספר 2 ח"כ יוני שטבון, נציגו של הרב צבי טאו, הביא לפיצוץ חריף במפלגה.

אם לא יהיה שינוי ברגע האחרון ושטבון יתעקש על עמדתו שלא לצרף את ברוך מרזל לרשימה, מתכוון ח"כ ישי לשבץ את איש הציונות הדתית הלל הורוביץ מחברון במקומו של יוני שטבון במקום השני ברשימת המפלגה.

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", בשעה זו נערכת פגישה מכרעת בין אלי ישי ויוני שטבון במטה מפלגת 'יחד' ברחוב כנפי נשרים בירושלים ומקורבי שטבון אומרים כי הוא צפוי לפרוש מהמפלגה.

ישי מיהר להגיב ומתכוון לשבץ את הלל הורוביץ במקומו של שטבון במקום השני ברשימה.

הורוביץ, איש חברון - שימש בעבר כרבה של חטיבה גבעתי בצה"ל וחתנו של הרב זלמן מלמד מבכירי רבני הציונות הדתית.

בבחירות שעברו נבחר הורוביץ למקום החמישי ברשימת 'תקומה', ולאחר האיחוד עם 'הבית היהודי' הוא זכה למקום ה-13 ברשימה המאוחדת, אך בבחירות זכתה המפלגה ל - 12 מנדטים בלבד.

יצוין, כי עדיין לא התקבלה ההחלטה הסופית וייתכן ששטבון יתפשר ויסכים לאחדות עם ברוך מרזל, מה שיכול להביא למצב שהוא יישאר במקום השני והורוביץ ישובץ במקום אחר ברשימה או שמא לא יתמודד כלל בבחירות הקרובות. יתכן גם שמדובר באיום בו משתמש ישי בכדי להוריד את שטבון מהווטו על מרזל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר