בני אלבז החליט לא להתמודד ברשימת ש"ס

בני אלבז, זמר הבית של תנועת ש"ס, החליט לחזור בו מדרישתו להתמודד ברשימת ש"ס לכנסת, לאחר שהראשל"צ הגר"י יוסף פסק לו: "להמשיך להיות נעים זמירות ישראל" (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בני אלבז, זמר הבית של תנועת ש"ס, החליט לחזור בו מדרישתו להתמודד ברשימת ש"ס לכנסת, וזאת לאחר פגישה עם הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.

במהלך פגישה עם הגר"י יוסף, אמר הראשון לציון לבני אלבז: "תמשיך להיות נעים זמירות ישראל ולזכות את הרבים בארץ ובעולם, אל תלך לפוליטיקה, מרן האבא זצוק"ל אהב אותך מאוד ובירך אותך להמשיך לזכות את הרבים בשירה שלך וקרא לך 'נעים זמירות ישראל' וכך גם אני מורה לך".

לאחר הדברים וקבלת ברכה, הודיע בני אלבז כי הוא מקבל עליו את דברי הראשון לציון. "אני מקבל עליי בהכנעה גמורה להישמע לדעת תורה וכפי שפסק לי מרן הראשון להמשיך להיות נעים זמירות ישראל כך יהיה".

אלבז מוסיף ומספר: "התקשרתי לאריה דרעי ואמרתי לו שאם חשבת לשים אותי חבר כנסת אני מבקש להודיע לך שאני יורד מיזה ולא מעוניין כי אני מקבל עליי דעת תורה של מרן הראשון לציון לא להיכנס לפוליטיקה ולהמשיך לזכות את הרבים בארץ ובעולם בשירה שלי כפי שפסקו לי הרבנים וקראו לי 'נעים זמירות ישראל'".

"דעת תורה עבורי היא ערך עליון ואני אמשיך להישמע לדעת תורה בכל דבר ועניין כפי שנהגתי עד היום", הוסיף אלבז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר