הליכוד משיב לליברמן: "נתניהו לא מושפע מהצעות חסרות אחריות ומתלהמות"

לאחר ששר החוץ ליברמן תקף את רה"מ בנימין נתניהו ואמר כי הוא פגע בהרתעה הישראלית בכך שלא הגיב על התקרית בגבול לבנון, בליכוד משיבים אש: "הצעות חסרות אחריות" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(Avshalom Shoshani/POOL)

לאחר ששר החוץ ויו"ר מפלגת "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו על כך שהחליט שלא להגיבעל התקרית החמורה בגבול לבנון, בה נהרגו שני חיילי צה"ל ושבעה אחרים נפצעו, בליכוד משיבים הערב (חמישי) אש.

"ראש הממשלה בנימין נתניהו מנהל את האירועים הביטחוניים יחד עם שר הביטחון והרמטכ"ל בתקיפות, באחריות ובשיקול דעת, ואינו מושפע מהצעות חסרות אחריות ומתלהמות, מכיוונים שונים ומשונים" נמסר מהליכוד.

"הדיונים בפורומים הביטחוניים והמדיניים, שבהם נשקלות כל האפשרויות שעל השולחן, נשמרים הרחק מעין הציבור ובוודאי שמקומם לא בתקשורת ולא בפייסבוק" נמסר מהמפלגה.

מוקדם יותר היום תקף ליברמן את החלטת נתניהו "להכיל" את האירוע בגבול לבנון, זאת על רקע מסרים דומים שהגיעו מחיזבאללה, ואמר כי ההחלטה הזו פוגעת בהרתעה הישראלית.

ליברמן אמר כי "הכלת האירוע בגבול לבנון משמעותה שישראל מסכימה ל'כללי המשחק' הללו ולמחירים שלהם. זאת פגיעה קשה ביכולת ההרתעה של מדינת ישראל".

ליברמן הוסיף, "מי שאומר שצריך 'להכיל' את האירוע ולחכות, אומר שבפועל ישראל מאפשרת לחיזבאללה לבנות כח גם בגבולנו עם סוריה ולהביא לשם מחבלים וכמויות גדולות של נשק בכדי שיוכלו לפעול נגדנו משם בכל רגע נתון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר