הקרב בציונות הדתית

הרב צבי טאו מבהיר: "אין לי עסק עם מפלגת 'יחד'"

מכה למפלגת "יחד" בראשות ח"כ אלי ישי: הרב צבי טאו, ראש ישיבת הר המור וממנהיגי הציבור החרדל"י, הודיע כי הוא אינו תומך במפלגה, זאת למרות שח"כ יוני שטבון נשאר במקום השני ברשימה: "אין לי איתה כל עסק. חובתה של מפלגה דתית היא בראש ובראשונה להיות תמיד דוברת אמת ברורה" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן סינדל \ פלאש 90)

בחירות 2015 • מכה למפלגת 'יחד - העם אתנו' בראשות ח"כ אלי ישי: הרב צבי טאו, ראש ישיבת הר המור וממנהיגי הציבור החרדל"י, הודיע היום (שישי) כי הוא אינו תומך במפלגה, וזאת למרות שח"כ יוני שטבון נשאר במקום השני ברשימה.

במכתב "הבהרה" חריג שהוציא הרב טאו לתלמידיו כתב: "בניגוד למה שמשתמע בחלק מפרסומיה של מפלגת יחד כאילו דברים נעשו על דעתי ובהסכמתי, עלי להודיע לרבים שעצם הקמת מפלגה זו בהרכבה הנוכחי ובחירת נציגיה (אחרי הצטרפותה עם הנלהבים), נעשתה שלא על פי ושלא בהסכמתי".

מכתב ההבהרה של הרב צבי טאוב

"אחרי שהודעתי מפורשות עוד ביום שלישי שאין לי אתה כל עסק" כותב הרב טאו בחריפות: "חובתה של מפלגה דתית היא בראש ובראשונה להיות תמיד דוברת אמת ברורה מה גם בצעדה הראשון לצאתה לאוויר העולם".

יצוין כי הרב טאו נחשב לרבו המובהק של שטבון, כך שהודעת הרב טאו נחשב למכה למפלגת 'יחד' אך מכה כואבת ואישית יותר לשטבון.

הודעתו של הרב טאו מגיעה בעקבות החיבור של אלי ישי עם פעיל הימין ברוך מרזל, כאשר הרב טאו מתנגד בתוקף לעלייה להר הבית ומנגד, ב'עוצמה יהודית' מבהירים שימשיכו לעלות להר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר