יובל דיסקין לועג: "נפתלי בנט עף על עצמו"

ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין תוקף את "הבית היהודי" בראשות השר נפתלי בנט וקורא לחילונים שלא להיגרר אחרי המפלגה: "חלון ראווה מזויף שנועד לקנות את ליבכם" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יובל דיסקין (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין לא מתמודד בבחירות הקרובות אך הוא לא חוסך את דעתו מאוהדיו. הבוקר (שישי) החליט דיסקין לתקוף את מפלגת "הבית היהודי" בראשות השר נפתלי בנט, שלטענתו מטעה את הבוחרים.

בדף הפייסבוק שלו כתב דיסקין: "חילונים, אל תתבלבלו. מה שאתם רואים מבחוץ: נפתלי, איילת וינון זה לא הפנים האמיתיות של "הבית היהודי" אלו פנים של "דתי לייט" מרעננה, של חילונית "מחללת שבת" מתל אביב ושל איש תקשורת מיומן דתי ללא כיפה המתנהג כלפי חוץ כתל אביבי".

לדבריו, "זה חלון ראווה מזויף של חנות ש"תוכה אינו כברה", שאת הסחורה האמיתית שלה לא מציגים לנו במערכת הבחירות הנוכחית".

ראש השב"כ לשעבר טוען כי המפלגה מסתירה בכוונה את מרבית מתמודדיה. "את הרבנים שהם הפנים האמיתיות של המפלגה איננו רואים, את אנשי "תקומה" כמעט לא רואים, את בצלאל סמוטריץ' שיכול להביך את הרשימה הבעייתית מסתירים וגם את סולומיאנסקי מוועדת הכספים איננו רואים".

דיסקין לועג על שהתרחש השבוע בשורות המפלגה: "דני דיין מתנחל חילוני ואיש שפיו וליבו שווים, כבר לא שם ואלי אוחנה אותו רצו כקישוט חילוני מזרחי הראה שהוא לא פראייר של אף אחד וברח".

"נפתלי התחיל "לעוף על עצמו" וגם איילת ויינון. סימפטומים של רהב של אנשים לא ממש מנוסים שכמעט הצליחו לעבוד עלינו בעיניים", הוסיף דיסקין.

לטענתו של דיסקין, הדרמה שהתחוללה במפלגה תגרום לחילונים רבים שלא להצביע למפלגה הדתית. "אז הרבנים שהוציאו להם כרטיס צהוב, והאינתיפאד'ה הפנימית במפלגה עצרו לעת עתה את הסחף ובעיקר עזרו לחילונים להבין את הלקח הנדרש: אל תלכו שולל אחר חלון הראווה המזויף שנועד לקנות את ליבם של חילונים".

"זו לא המפלגה שמייצגת חילונים אלא משתמשת בהם לצרכי המתנחלים. אנחנו ממש לא רוצים להיות חמורו של משיח!", פסק לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר