התקשורת החילונית דורשת: משה גפני לאוצר

העיתונאי דרור פויר: ממליץ למנות את משה גפני לשר האוצר בממשלה הבאה. קרן נויבך הצטרפה: "מיד אחרי הבחירות אמרתי שגפני יהיה שר אוצר טוב יותר מיאיר לפיד" (בחירות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: פלאש 90)
העיתונאי דרור פויר פרסם השבוע טור בגלובס שבו הוא מצהיר כי ח"כ משה גפני הוא מועמדו לתפקיד שר האוצר. פויר מרבה בשבחים על גפני וכותב עליו כי "הרי בינינו ובאמת שבלי לזלזל באף אחד מה צריך שר אוצר להיות? היגיון בריא, לב במקום הנכון, ומצפן. אני סמוך ובטוח שיהיה אפשר למצוא את כל אלה בשר האוצר החרדי שימונה בממשלה הבאה, וההמלצה שלי היא על ח"כ משה גפני".
פויר ממשיך וכותב, "יש חכי"ם חברתיים ממנו, או לפחות כמוהו, אך כמוהו אין. הוותק שלו, חוש ההומור הבריא שלו, שכלו החריף, הכבוד שרוחשים לו כל שוכני הית, וכמובן האומץ והעמידה שהפגין עד כה כל אלה הופכים אותו למועמד שלי. פעם ראיתי אותו עומד על במה ומקרקס פשוט ככה שני מנכלי"ם, עיתונאי ופוליטיקאי ונשביתי".
פויר מוסיף ומשבח: "רבב לא דבק בו, הוא מחוקק רגיש גפני, חברתי וסביבתי. עברתי על החקיקה שלו והרגשתי שהוא נלחם בשבילי. גם בשביל הציבור שלו, כמובן, וזה בסדר. אפשר למצוא אותו במאבק על הגז, בטיפול בתכנוני מס, במאבק נגד התספורות ומול העסקה קבלנית, נלחם להפחתת דמי הניהול, להגבלת שכר בכירים, הוא בעד עסקים קטנים, בעד הפריפריה, תומך בחלשים, הוא יודע לעבוד בצוות, הוא אדם מתון מדיני, מה יש לומר משה גפני יכול להיות אחלה בתור שר האוצר הבא של מדינת ישראל".
הטור הנדיר בעוצמתו ובכנותו של בכיר בכלי התקשורת הכלכלית בישראל, פורסם בחשבון הטוויטר של ירח טוקר שכתב: "שאפו ענק לדרור פויר - גלובס, לא מכיר עיתונאים רבים שיעזו להביע עמדה שכזו בלי לחשוש מ"מה יגידו" חבריהם.. עיתונות למופת".
מאז עלה ה"ציוץ" לרשת וקרוב למאה בני אדם, בהם עיתונאים בכירים כדוגמת אודי סגל מערוץ 2, ויאיר שרקי מערוץ 2, עיתונאים מעיתון המבשר ומכלי תקשורת חרדיים העבירו את ההודעה הלאה לקהל עוקביהם והצהירו כי אהבו את הטקסט.
הבוקר, כבר קמה לדרור פויר תחרות לא קלה, כאשר העיתונאית הוותיקה קרן נויבך העלתה תגובה אף היא לדבריו של פויר בעד גפני לתפקיד שר אוצר, וכתבה "מיד אחרי הבחירות כשעלתה אופציה של לפיד לאוצר, אמרתי שאין לי ספק שגפני יהיה שר אוצר טוב מלפיד". נויבך גם היא צייצה את ההודעה של טוקר לקהל 41,000 עוקביה, והקמפיין שהחל בטבעיות ובטור של עיתונאי בכיר שהחליט לומר את דעתו ללא חשש, הפך לשיחת היום גם ברחוב החרדי וגם ברשת החברתית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר