חדשות השבת

נסראללה שוב מאיים; קהיר מכירה בחמאס כארגון טרור

נסראללה איים שוב במלחמה נגד ישראל: "הם לא יכולים להרוג לנו אנשים ולחזור לשגרת חייהם" אמר • תחקיר מיוחד בוושינגטון פוסט: חיסול עימאד מורנייה בוצע תחת שיתוף פעולה הדוק בין המוסד הישראלי והביון האמריקני • בית משפט בקהיר הכריז על הזרוע הצבאית של חמאס כארגון טרור (סיכום חדשות השבת)

נסראללה, שוב מאיים (Ahmad Khateib /Flash 90)

סיכום חדשות סוף השבוע: בנאום שנשא אמש (שישי) מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, הוא התייחס להסלמה בעימות עם ישראל ושב לאיים בפתיחה במלחמה.

"הישראלים חושבים שאפשר להפחיד אותנו ושאנחנו נרתעים ממלחמה, להם אני אומר: לא נהסס לצאת למלחמה וננצח אותה" אמר מנהיג חיזבאללה. לדבריו, מאז ההתנקשות המיוחסת לישראל, ישראל הייתה דרוכה לגבי מה שהגיע מלבנון. "המסר שלנו לישראל הוא שהם לא יכולים להרוג לנו אנשים ולחזור לשגרת חייהם".

במקביל, ערוץ טלוויזיה ספרדי פרסם במהלך השבת סרטון מלבנון, בו נראה רגע פגיעת פגז ארטילריה ישראלי לאחר הפיגוע בגבול. מהירי הישראלי, כך נטען, נהרג חייל ספרדי מכוח האו"ם. בסרטון נראה המוצב הצבאי כשעשן רב עולה ממנו - ככל הנראה בעקבות הפגיעה.

בסוף השבוע פורסם תחקיר מיוחד בוושינגטון פוסט, ולפיו חיסול עימאד מורנייה היה בשיתוף פעולה הדוק בין המוסד הישראלי והביון האמריקני. סוכן CIA לשעבר סיפר כי ארה"ב סייע לחיסול בהכנת מטען החבלה שהוטמן ברכבו של מורנייה. כמו כן נטען, כי צוות אמריקני עקב אחרי ביצוע החיסול מקרוב.

התפתחות במאבק בין מצרים לחמאס: בית משפט בקהיר הודיע השבת כי הוא אוסר את פעילות הזרוע הצבאית של חמאס, והכריז עליו כארגון טרור. בחמאס תקפו את ההחלטה וטענו כי היא משרתת את ישראל ואת הכיבוש. גורמים מצריים טענו כי הזרוע הצבאית לקחה חלק במתקפת הטרור הגדולה נגד מצרים.

שגריר ישראל בארצות הברית רון דרמה מנסה להרגיע את הביקורת הגדולה בארה"ב נגד נתניהו. בראיון ל"אטלנטיק" אמר דרמר כי נתניהו מעולם לא נהג בחוסר כבוד כלפי הנשיא האמריקני, וכי ביקורו נועד למטרה אחת בלבד - לדבר על הסכנה למדינה היהודית מאיראן גרעינית.

כוחות צה"ל הוקפצו אתמול (שישי) לגדר המערכת בצפון רצועת עזה לאחר שזוהו שלושה בני אדם שחצו את הגבול לישראל. השלושה נעצרו ונמצאו עליהם סכינים. הם הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר