לא נחים לרגע

מחללי שבת: פורעי פוניבז' פרצו לחדרים ושברו מיטות

בריוני ישיבת פוניבז' לא נחים לרגע, גם בשבת: חדרי פנימיית "אשר יצר" של פלג "השונאים" נפרצו, ארונות על תכולותיהם הושלכו מחלונות הפנימייה ומיטות נשברו. פלג השונאים: פעולות ההרס נמשכו תוך כדי השבת, פלג המחבלים: מכחישים. תלמיד נפגע באורח קל מגז מדמיע שרוסס לעברו במהלך הקטטות (בארץ,חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ישיבת פוניבז' (Roni Schutzer/Flash 90)

סוער בפוניבז', גם בשבת: האלימות בין הפלגים הניצים בישיבת פוניבז' נמשכת. בחורים המזוהים עם "המחבלים" ביצעו שעה קלה לפני כניסת השבת בזמן הדלקת הנרות, פוגרום אלים בפנימיית "אשר יצר" (הנקראת כך על שם חדרי השירותים הרבים בכניסה), בה מתגוררים בחורי פלג השונאים.

לטענת גורמים בפלג "המחבלים", הפוגרום בוצע כתגובה להרס שביצעו לטענתם אנשי הפלג השני לילה קודם בפנימיית דרום, בה שוכנים בחורי פלג "המחבלים". בפלג "השונאים" מספרים כי פעילות ההרס גלשה גם לזמן כניסת השבת.

בין היתר, עקרו הפורעים את דלתות החדרים וביצעו הרס וונדליזם, כשהם שוברים את המיטות וזורקים מהחלונות את הארונות על תכולתם.

המשטרה בגבעה, בשבוע שעבר (צילום: ישראל כהן)

בהמשך לכך, אף החל עימות בין הצדדים כאשר בין היתר נפגע באורח קל אחד התלמידים משאיפת גז מדמיע שהותז במקום.

מפלג "המחבלים" נמסר: "לצערינו שוב פלג השונאים מפיצים שמועות חסרות בסיס וסיפורי בדייה. מדובר בפרובקציה זולה מתוך תסכול על המהלכים שלא צלחו לרדיפת בחורי פוניבז' על ידי קשרים עם המשטרה, מה שנגמר בלא כלום לאחר כשעתיים בבית המשפט".

"ביום חמישי בשעות הלילה זרעו תלמידי הרב אידלשטיין מפלג השונאים הרס עצום בפנימיית דרום ועל כך נמסרה תלונה למשטרה, מקוים שהרדיפה תפסק ויפסקו תלונות השווא, והשלום יחזור לישיבה".

כזכור בסוף השבוע האחרון התחוללה דרמה של ממש בגבעת הישיבה, כאשר למעלה מ-100 שוטרים פשטו על הגבעה וביצעו גל נעצרים נרחב של תלמידי "המחבלים" נגדם הוגשו תלונות בזמן האחרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר