פרשת הבקבוקים: נהגה של שרה נתניהו מכחיש הטענות

ויקטור סרגה, נהגה של רעיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרה נתניהו, הגיש תצהיר בו הוא מכחיש את הטענות נגדה, וטוען כי הכסף שהתקבל ממחזור הבקבוקים נותר אצלו כקופה קטנה לצרכי בית ראה"מ (פוליטי)

שמעון ליברטי | כיכר השבת |
בנימין ושרה נתניהו (מרים אלסטר - פלאש90)

פרשת הבקבוקים: מאז שבוע שעבר סוערות הרוחות סביב הפרסום ב'הארץ', לפיו רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, נהגה לקחת לכיסה את כספי הפיקדון שהתקבלו תמורת בקבוקים בהם השתמשו במעון ראש הממשלה. כעת מתברר כי ישנם עובדים לשעבר שדווקא תומכים בזוג נתניהו.

אחד מהם, ויקטור סרגה, שימש כנהגה של שרה בתקופה המדוברת, דהיינו מאז שנת 2009 ועד לסוף הקדנציה הקודמת, והוא הגיש תצהיר בפני עורכי הדין משה בן שימול ואריה אביטן, בו הוא מציג את גרסתו לאירועים.
לדבריו, הוא "חש כי הוא אינו יכול לעמוד מנגד וחרף העובדה כי אינו עובד עוד בבית ראש הממשלה מבקש מרשי לספר את הסיפור האמיתי".

"לאחר שנים בהם נזרקו הבקבוקים הריקים בבית ראש הממשלה לאשפה, הוחלט למחזר את הבקבוקים הריקים, כשהרעיון המרכזי הוא שמירה על איכות הסביבה", טוען סרגה.

סרגה מוסיף, כי הוא היה זה שאחראי לאיסוף הבקבוקים ולקיחתם למחזור וכי התמורה שהתקבלה בעדם נותרה אצלו, ושימשה כקופה קטנה לצרכי בית ראש הממשלה. "בכל שנות עבודתו היה היחיד שטיפל בענייני המיחזור ולמעשה התמורה מעולם לא הגיעה לידיה של גב' נתניהו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש (מוצ"ש) לדברים ואמר כי מדובר ב"פרשה ממוחזרת וסיפור פוליטי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר