אייל קראוס בן ה-7 הובא למנוחות בקריית שמונה: "הגעגוע שורף"

כאלף בני אדם ליוו אמש למנוחות את אייל קראוס בן ה-7 שנהרג ביום שישי בתאונת דרכים כשיצא מבית ספרו 'עוזיאל' בקריית שמונה. אמו ספדה: "איך נפרדים מילד?" (חדשות, בארץ)

דודי סילבר | כיכר השבת |
אייל קראוס ז"ל (באדיבות המשפחה)

כואב: כאלף בני אדם ליוו אמש (מוצ"ש), למנוחות את אייל קראוס ז"ל, בן השבע, שנהרג ביום שישי בתאונת דרכים, כשיצא מבית ספרו בקריית שמונה.

אמו מיכל ספדה לו בבכי: "איך נפרדים מילד? הגעגוע שורף אותי מבפנים. מלאך קטן שלי, כמה אני רוצה לחבק ולהרגיש אותך, ילד עדין ורגיש שלי".

"תודה שלימדת אותי להיות רגישה יותר ולפתח את הסובלנות שלי. כמה חשוב היה לך להיות ילד טוב, ושרק לא יכעסו עליך. ה', תן לנו כוח לעמוד בניסיון הזה, כי היום אנחנו רואים רק חושך", ביכתה האם.

אביו, נפתלי ספד גם הוא וסיפר: "שבת קשה עברנו. אתמול בלילה עברתי ממיטה למיטה, וספרתי ילד ועוד ילד, 1, 2, 3, 4, 5. נשארו חמישה ילדים. אייל שלי - הלכת מאיתנו פתאום. ילד מתוק עם עיניים כחולות. ילד שרק רצה להיות טוב ולעשות טוב. מיום שישי העולם שלנו התהפך. אייל שלי, הלכת מאיתנו מהר ואנחנו פשוט מתגעגעים. שה' ייתן לנו כוח. אייל, תראה כמה באו להיפרד ממך. תראה כמה אוהבים אותך וזה כל כך מגיע לך".

ראש העיר קריית שמונה, נסים מלכה, אמר: "רק בשבוע שעבר קיבלת מדליית הצטיינות על מעשיך והליכותיך בבית הספר עוזיאל. התרגשת וציפית כל כך לתעודות שיחולקו ביום שישי הקרוב. התעודה שלך מלאה בציונים טובים. אתה ילד מצטיין ויעידו על כך כולם. אתה ילד חכם, מוכשר, עניו וטוב לב".

מלכה פנה להורים השכולים והוסיף: "אני מביט בכם עם עיניים דומעות וקול שבור ורוצה לעשות את מה שעיר שלמה רוצה ומבקשת - לחבק אתכם בשעתכם הקשה מנשוא. אין בפי נחמה כי לא ניתן לנחם הורים שמביאים למנוחת עולמים את בנם הרך. נזכור את אייל כילד של כולנו - נבון, יפה תואר, חכם, מוכשר, ובן למשפחה יקרה שכל מעשיו העידו לאיזה אילן הוא משתייך".

אייל, נהרג ביום שישי, מפגיעת רכב, כשיצא מבית ספרו "עוזיאל", כוחות ההצלה ניסו לעשות בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר