תושבי מושב זרעית עדיין חוששים ממנהרות

למרות פעולות צה"ל לחשיפת מנהרות, במושב זרעית שבגבול הצפון חוששים עדיין כי ישנן מנהרות מתחת לבתיהם שעלולים לגרום לפיגועי טרור כפי שהתרחש בגבול הדרומי (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

למרות פעולות צה"ל לחשיפת מנהרות התקפיות, במושב זרעית שבגבול הצפון חוששים עדיין כי ישנן מנהרות מתחת לבתיהם שעלולים לגרום לפיגועי טרור כפי שהתרחש בגבול הדרומי בעת הלחימה האחרונה.

התושבים אומרים כי הם מקווים שצה"ל יוכיח להם כי אין מנהרות באזור וכי הם יכולים לשוב לשגרה. לטענתם, מהממצאים שיש בידם המצב בלתי נסבל ומדאיג במיוחד. הם מספרים כי קבלן מטעם היישוב עבד שעות נוספות ומנתוני בדיקתו עלה כי ישנן מנהרות.

בשל טענתם, צה"ל החל בחפירות למציאת אותן מנהרות אך לעת עתה לא נמצאה אף מנהרה. החפירות הופסקו למשך כמה שעות בעקבות התקרית בהר דוב שבו נהרגו שני חיילים ונפצעו שבעה מירי טיל נ"ט או ירי נוסף אף חזרו לאחר מכן ונמשכים עד עתה.

בתוך כך, בעקבות אותה תקרית צה"ל החל למגן את כביש הגישה לכפר רג'ר סמוך לגבול לבנון והציב במקום בטונדות. לעת עתה השקט נשמר בגבול הלבנוני אך שר הביטחון אמר כי צה"ל ערוך לכל תרחיש וכי השקט לא מעיד על דבר.

הרמטכ"ל אמר הבוקר כי צה"ל ערוך לכל תרחיש: "אנחנו ערוכים ודרוכים. עסקנו בהתפתחויות האחרונות כל סוף השבוע, ונמשיך כך גם בימים הקרובים. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו שהזירה הצפונית תהיה פעילה בפועל עם פעילות טרור נגדנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר