תיעוד בלעדי

הרב מזוז: "8 מנדטים יהיו לש"ס, ו-12 למפלגת 'יחד'"

במוצאי שבת התאחדות של בוגרי 'כסא רחמים', אמר מנהיג מפלגת 'יחד' הגאון רבי מאיר מזוז כי "יהיו לנו בעזרת ה' שניים עשר מנדטים", לש"ס יהיו שמונה מנדטים וליהדות התורה גם שמונה • הרב מזוז תקף את יאיר לפיד: "ה' נתן לו את כל הטיפשות שבעולם" והתייחס גם לסוגיית הר הבית: "יישאר לנו" • וידאו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם )

בחירות 2015: בשבת האחרונה נערכה שבת התאחדות של מוסדות "כיסא רחמים" שבראשות מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד - העם אתנו' הגאון רבי מאיר מזוז בהשתתפות הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר.

עם צאת השבת נאם הגר"מ מזוז למאות תלמידיו והתייחס לבחירות הקרובות ולמפלגה שבראשותו, כאשר לצדו ישבו הראשל"צ הגר"ש עמאר ויו"ר המפלגה ח"כ אלי ישי.

בתיעוד וידאו בלעדי שהגיע לידי "כיכר השבת" נשמע הגר"מ מזוז אומר: "הגמרא בסנהדרין אומרת, מי בראש? בן ישי בראש. בן עולה 52, אליהו גם כן 52, הגמרא אומרת אליהו ישי בראש".

הגר"מ מזוז התייחס למחלוקת בציבור ואמר: "העולם חושבים שאנחנו מדור הפלגה, אני חשבתי כך - אלה שמצביעים ש"ס שומעים שרוצים ללכת עם השמאל, אז אלפים ורבבות שהם אוהבים את ארץ ישראל לאן ילכו? או שלא יצביעו לגמרי או שילכו ליורבעם בן נבט, אז מה עושים? עכשיו יהיה לנו עוד כמה".

הגר"מ מזוז הוסיף ואמר: "אני חשבתי שכולם יבינו אותי, שיהיה לנו הסכם עודפים עם ש"ס, אבל לא הבינו אותי, הלכו ונלחמו, אז אין לנו ברירה, יהיו לנו בעזרת ה' שניים עשר מנדטים". הציבור והמכובדים בבימת הכבוד יחד עם הגר"ש עמאר ענו "אמן".

בשלב זה פירט הרב מזוז כי יהיו "כח" מנדטים, שמונה מנדטים לש"ס, שמונה מנדטים ליהדות התורה ושניים עשר מנדטים למפלגת 'יחד'.

הרב מזוז תקף בדבריו את שר האוצר לשעבר ואמר: "יש לנו שר אוצר שה' נתן לו את כל הטיפשות שבעולם, עשר טונות טיפשות ירדו לעולם, תשעה וחצי לקח אותם יאיר לפיד, אין מה לעשות, הוא אומר שהוא הריבון של המדינה, הוא הטיפש של המדינה. 'יבטל' ראשי תיבות יאיר בן טומי לפיד".

לקראת סיום דבריו התייחס הרב מזוז לסערה סביב העלייה להר הבית ואמר: "ה' נתן לנו את הארץ הזאת, הארץ תישאר לנו ולבנינו עד עולם, כולל הר הבית, כולל הכל. רק הבית לא נוכל להיכנס, בינתיים, עד שיבוא המשיח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר