כביש 90: התגלה בולען בעומק ובקוטר 7 מטרים

כביש 90 נסגר בשבוע שעבר לתנועה בעקבות סדקים שהתגלו בו והחשש מפני בולענים שצפויים לצוץ. הבוקר, החשש התממש עם בולען בעומק ובקוטר של 7 מטרים (תחבורה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הבולען (צילום: מתוך ynet)

כביש 90 נסגר בשבוע שעבר לתנועה בעקבות סדקים שהתגלו בו והחשש מפני בולענים שצפויים לצוץ לפתע בכביש. התנועה הועברה לכביש עוקף,סמוך לשמורת הטבע עין גדי.

הבוקר (ראשון) התגלה בולען ענק בעומק שבעה מטרים ובקוטר שבעה מטרים.

גורם במשרד התחבורה אמר הבוקר כי "ההחלטה של משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל לסגור את הכביש הייתה נכונה. רואים שרשת הביטחון שהצבנו לפני שנים והמעקבים היום-יומיים שלנו בשיתוף המכון הגיאופיזי הוכיחו את עצמם".

"אפשר רק לשער מה היה קורה אם אוטובוס היה נוסע בכביש במצב הזה", הוסיף הגורם ועדכן כי בעבר נפרשו מתחת לכביש יריעות מברזל כדי למנוע את שקיעת הכביש.

ראש מועצת תמר דב ליטבינוף אמר כי השקע שהתגלה לפני כמה ימים באותו מקום היווה את הסיבה לסגירת הכביש. "מתחת ליריעה הגיאוטכנית התגלה בולען די גדול. היריעה בעצם הגנה עד היום מקריסת הכביש פנימה לתוכו".

באשר לבולען שהתגלה הוא אמר כי הוא "יכול לבלוע מכונית. זה אומר שפעלנו נכון ובדקה ה-99, לפני שיכול היה לקרות אסון. עם כל הצער שנובע מהסטת התנועה שגורמת אי-נוחות לתושבים ולטבע, שמירה על חיי אדם קודמת לכול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר