מצבו של הרב אליעזר שלמה שיק מחמיר: "רק תפילות יעזרו"

מצבו של האדמו"ר מיבניאל רבי אליעזר שלמה שיק, מוסיף להיות קשה. גבאו אשר סלמה אומר לכיכר השבת: "הרופאים נתנו לו שעות ובזכות התפילות הוא עדיין איתנו (חסידים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מוהרא"ש שיק (אלי הורביץ)

לקיים בנו: בעקבות מצבו הקשה, של האדמו"ר רבי אליעזר שלמה שיק, ה'צדיק מיבניאל', עשרות מחסידיו יצאו הבוקר (שני) לקברי צדיקים ברחבי הארץ להתפלל לרפואתו השלימה. במקביל, נערכות תפילות בבתי הכנסת של החסידות ברחבי העולם.

הרב אושפז בשבוע שעבר בבית חולים בניו יורק לאחר שלא חש בטוב. כמה שעות לאחר אשפוזו הועבר הרב לבית חולים במנהטן שם התגלתה המחלה.

אשר סלמה, גבאו של הרב בארץ מסר הבוקר ל"כיכר השבת": "צריך להמשיך להתפלל והתפילות פועלות כי הוא עדיין בין החיים". הגבאי אומר כי התפילות עזרו ומצבו לא הידרדר, "הרופאים נתנו לו שעות עד ימים וברוך ה' הוא עדיין בנינו".

"חייבים להרעיש עולמות בשבילו ובטח בשבילנו. נקווה לבשורות טובות בהקדם. עם ישראל מתפלל בעדו ובזכות זה הלוואי ונזכה לראות אותו איתנו בבריאות איתנה, עד ביאת משיח צדקנו במהרה בימנו", הוסיף.

מצבו של הרב מוגדר הבוקר קשה מאוד וסביב מיטתו נמצאים בני משפחתו וחסידיו, המארגנים תפילות לרפואתו. הרופאים נכנסים ויוצאים מהחדר, ולסובבים את הרב הם אומרים כי "רק תפילות יעזרו".

בתוך כך, בני המשפחה מדווחים כי מצבה של אשתו הרבנית מברסלב אינו טוב ומגדר עתה קשה מאוד.

הציבור נקרא להתפלל לרפואתו השלימה של הרב אליעזר שלמה בן מלכה ולרפואת הרבנית יחנא שפרה בת סאסיא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר