ישי בכנס פוליטי: בגלל שזועבי בכנסת - גם מרזל צריך להיכנס

ח"כ אלי ישי קיים כנס פוליטי ביישוב יד בנימין והתייחס לסוגיית ברוך מרזל: "רק בגלל שחנין זועבי בכנסת צריך שברוך מרזל ייכנס לכנסת. תוך שבוע היא תעזוב את המשכן" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים טוויטו)

בחירות 2015: יו"ר 'ביחד' ח"כ אלי ישי קיים הערב (שני) כנס בחירות בישוב יד בנימין, בהשתתפות הגאון רבי מאיר מזוז, ראש ישיבת "כסא רחמים" ומנהיגה הרוחני של המפלגה, והמועמדים למקומות השונים בכנסת ה-20.

הגר"מ מזוז התקבל במקום לקול שירת "ימים על ימי מלך תוסיף" ו"אורך ימים ושנות חיים יוסיפו לך" של פעילי המפלגה ונשא דברים.

"אסור שיהיו ויכוחים ומריבות, צריך חזית דתית מאוחדת. נכון, יש מקום לדעות שונות. כל אחד זכותו לעמוד על דעתו, אבל חשוב ללכת בחזית דתית מאוחדת. אומרים שאנחנו, חס ושלום, נגד מרן. להפך, אנחנו ממשיכי דרכו. העם אתנו זה ראשי תיבות מרן הרב עובדיה איתנו".

"בבחירות בין פרס לנתניהו, פרס הוביל בעשרות אחוזים. שאלו אותי, אמרתי להם שנתניהו ינצח. ומה תעשה עם הסקרים, שאלו אותי, אמרתי יהיה בסדר. נתניהו ינצח. אמרו לי במדגם הראו שפרס מוביל, אמרתי יהיה בסדר. בבוקר התוצאות התהפכו, נתניהו ניצח. מי ששומר על ירושלים, מגיע לו. מי שעשה אחרת, סופו לא היה טוב. זוכרים את רבין. זוכרים את שרון". הרב מזוז חתם את דבריו בברכת 'מי שבירך' לשר אורי אורבך ולרב שיק מיבניאל.

ח"כ ישי התייחס לראשונה לסוגיית ברוך מרזל ואמר כי כניסתו לכנסת תוציא את ח"כ חנין זועבי מהמשכן. "שאלו אותי, איך אתה מתחבר עם עוצמה לישראל? אז בתחילה התייחסתי ברצינות, לקח ממפלגת התחייה. אבל האמת, שאני רוצה לאחד את השורות. גם אם זה בלוק טכני, גם אם יש חילוקי דעות. אנחנו הולכים ביחד למען המחנה הלאומי. רק בגלל חנין זועבי, צריך שברוך מרזל ייכנס לכנסת".

"אני מבטיח לך ברוך" אמר ישי, "אדבר עם יו"ר הכנסת שיארגן לך מקום לחנין זועבי, תוך שבוע היא תעזוב את הכנסת. אנחנו כאיש אחד בלב אחד. לאחד וללכד את עם ישראל, חזית יהודית מאוחדת למען שמו באהבה. להפסיק את המחלוקות, להתחיל את האחדות בעם ישראל".

"לפיד עמד היום בכניסה למעשיהו וקבל על השחיתות. באותו זמן, ביקרתי בביה"ח ברזילי והשתוממתי מהתורים האדירים ומהעומס הבלתי נסבל. לפיד הבטיח פתרון לברזילי, איזה פתרון. יש שחיתות גדולה מזאת" הוסיף ישי.

ח"כ יוני שטבון אמר באירוע: "אנחנו עכשיו בחזית, אבל לא כזו שעומדים מולה לבד. אנחנו עומדים היום בחזית דתית מאוחדת, הפעם הולכים ביחד. אנחנו עושים כאן היסטוריה. אנחנו לא מתחבקים עם יאיר לפיד כי זה נראה טוב בתקשורת".

"אנחנו אוהבים את עם ישראל, אבל אנחנו מבינים שכדי להוביל את עם ישראל צריך בסיס ערכי ואסור לוותר עליו. אנחנו לא מתביישים בדעת תורה. להפך, אנחנו גאים בה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר