במפתיע: 'יתד נאמן' משבח את שרה נתניהו

באופן מפתיע מי שנחלץ לשבח את רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, הוא דווקא הפרשן הפוליטי של יתד נאמן אריה זיסמן, שמספר הבוקר לאן הולך הכסף מהבקבוקים (עיתונות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(מרק ישראל סלם)

הגנה חרדית: בשבועות האחרונים שוב מככבת שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בראש פרשות שונות הקשורות לניהול מעון ראש הממשלה, אולם באופן מפתיע מי שבוחר לצאת להגנתה הוא דווקא העיתון 'יתד נאמן', בטאון 'דגל התורה'.

במדור "מקור נאמן" פרסם הבוקר (שלישי), הפרשן הפוליטי אריה זיסמן, כי שרה נתניהו מעבירה תרומות לארגון המסייע לחולים, שאוסף תרומות רק דרך מחזור בקבוקים.

"שורות אלו אינן באות להגן על ראש הממשלה ובני משפחתו", מבהיר זיסמן בפתח דבריו, "לנתניהו לא מגיעה הגנה כזו לנוכח התנהגותו בקדנציה האחרונה, ולנוכח הגזירות הקשות על הציבור החרדי ובעיקר על העברת חוק הגיוס המביש שייזכר לדיראון העולם - הגיוס והסנקציות הפליליות".

"ובכל זאת", הוא מוסיף, "אי אפשר לעמוד מהצד לנוכח גל ההכפשות וגל הצביעות הנודף מכל פרשת הבקבוקים, כמו גם בכל הקשור לשאר הפרשות, שלפתע פתאום מתפוצצות בזו אחר זו. הכל קמפיין מתוזמן היטב".

"לנוכח כל הנכתב עד כה, הנה סיפור קטן, אותו שמעתי אך אתמול מפי איש שומר מצוות המתגורר בגבעת שמואל הסמוכה לבני ברק. האיש סיפר לי לפי תומו כי הוא נמנה על עמותה שקבעה לה כלל: לא לגייס תרומות סתמיות מהציבור, אלא רק מכספים המגיעים דרך החזרת בקבוקים למחזור", מספר זיסמן ומצטט את האיש: "אתה צריך לראות כיצד כל בני המשפחה שלי, השכנים והחברים נסחבים עם בקבוקים ריקים לתחנת איסוף, מקבלים תמורה ומגיעים לתרום את הכסף הזה לעמותה".

"מי ששולחת לנו את תרומות קבועות היא אשת ראש הממשלה. היא עושה זאת בקט ללא רעש וללא צלצולים", סיפר האיש לזיסמן.

"נתניהו יכול היה לחשוף את הסיפור הזה בפומבי, כאשר כל התקשורת נותנות לו בימים אלו על הראש. אולם הוא לא עושה זאת מסיבותיו", כתב זיסמן והבהיר שוב: "אנחנו מצאנו לנכון לספר את הסיפור ולהדגיש שוב: אין כאן שום תמיכה פוליטית בראש הממשלה. מדובר כאן בעניין אנושי לספר את הסיפור וללמוד (ולא בפעם הראשונה) שלא כל מה שכתוב ונשמע בכלי התקשורת הכללים, הוא אמת. לעתים בדיוק ההפך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר