הרב שיק לחסידיו: "אני רוצה להיקבר ביבניאל"

במכתב נוסף לחסידיו, כותב מנהיג פלג ברסלב ביבניאל כי הוא מעוניין להיטמן בחלקה שקנה ביבניאל: "אף אחד שלא יהיה קבור אצלי - רק אשתי. תזכרו, אסור להאמין לאף אדם" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב שיק (צילום ארכיון: אלי הורביץ)

ממיטת חוליו בבית החולים במנהטן שבארצות הברית, פרסם היום (שלישי) הרב אליעזר שלמה שיק - המכונה "הצדיק מיבניאל" שני מכתבים מסעירים לחסידיו.

מלבד המכתב שפורסם בבוקר, מתברר כי הרב כתב קודם לכן מכתב אחר בו הוא דורש כי בני משפחתו יקברו אותו בקבר אותו רכש לפני ארבעים בחלקת הקבורה הנמצאת ביבניאל.

בשונה מהמכתב האחרון, המכתב הזה נכתב בכתב ידו של הרב: "לכלל אנשי שלומנו, תראו להחזיק עצמכם ביחד ותמשיכו ללכת בדרך שהשארתי לכם. כל שנה תסעו בראש השנה לאומן". כתב הרב.

"אני רוצה להיקבר בחלקת קברי שכריתי לי לפני ארבעים שנה, ואף שאני יודע שיקרה לי כמו אצל יעקב (אבינו) שברגע האחרון יבוא עשיו הרשע וימנע ממני את קברי, אני מבקש אתכם שתעשו את רצוני בכל מחיר ליישר את האדמה, ואף אחד שלא יהיה קבור אצלי רק אשתי. תזכרו מה שאני מלמד כל ימי חיי - אסור להאמין לאף אחד".

"תשמרו על עצמכם והחזיקו עצמכם ביחד", מסיים הרב את מכתבו וחותם במילים "אביכם אליעזר שלמה שיק".

במכתב שפורסם הבוקר לחסידיו, ביקש הרב כי יתפללו לרפואתו והכחיש את השמועות למינוי ממלא מקומו. סמוך למיטתו נמצאים בני משפחתו ומקורביו המעתירים בתפילה להחלמתו. במקביל, ברחבי הארץ עורכים חסידיו ממנייני תפילות וסליחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר