תיעוד בלעדי

שוד במיאמי: הרב לסרי ועוזריו הותקפו באקדח

הרב מיכאל לסרי וצוות עוזריו מטעם ארגון 'ערכים' הותקפו באלימות בידי שני שודדים כהי עור ורעולי פנים, בעת שהותם במיאמי • עוזרו של הרב לסרי, יצחק אביטל, משחזר את רגעי האימה: "שמענו מחוץ לבית צרחות, רצתי החוצה, אחד השודדים קפץ עלי והצמיד לי אקדח לראש תוך שהוא מאיים לירות" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

תיעוד בלעדי: שני שודדים תקפו אמש (שלישי) צוות מרצים של ארגון 'ערכים', הפועל להחזרה בתשובה, בעת שהותם במיאמי.

ל"כיכר השבת" נודע כי בימים אלו שוהה הרב מיכאל לסרי, מבכירי מחזירי התשובה של ארגון 'ערכים', בארה"ב בכדי למסור מספר הרצאות בקהילות היהודיות.

צוות ההסברה של הארגון היה מורכב מארבעה אנשים, שניים מישראל - הרב לסרי ועוזרו יצחק אביטל ושני תושבים מאטלנטה, אפי ושניאור גרוס.

לאחר שלושה ימים של הרצאות במיאמי, התכוון הרב לסרי להמשיך לאטלנטה, כאשר שניים היו אמורים לצאת עם הכרב לשם והרב ועוזרו היו אמורים לטוס למחרת. לאחר שעה של ארגון המזוודות, יצאו השניים, תושבי ארה"ב, אל הרכב בכדי להעמיס את המזוודות.

לפתע, נעצר על ידם רכב ממנו קפצו שני שודדים כהי עור ורעולי פנים, תקפו את השניים ושדדו מהם את הארנקים והכסף שהיה ברשותם.

בשלב זה יצא עוזרו של הרב לסרי יצחק אביטל והבחין בשודדים, אחד מהם קפץ על העוזר והצמיד לו אקדח לראש תוך שהוא צועק עליו שאם יזוז הוא ירה בו, העוזר שתק והסתובב, בשלב זה הכה אחד השודדים את אביטל באקדח והפיל אותו על הרצפה.

שניות לאחר מכן השודדים נמלטו מהזירה. למקום הוזעקו כוחות המשטרה המקומיים וצוות ערכים הגיש תלונה בתחנת המשטרה

הרב מיכאל לסרי ששמע את הצעקות יצא מהדירה והבחין במתרחש, אך לא נפגש פנים מול פנים עם השודדים לאחר שאלו הספיקו להימלט.

יצחק אביטל, עוזרו של הרב לסרי, משחזר בשיחה עם "כיכר השבת" את שעבר עליהם. "סרט אימים ונס גדול", כך הוא מגדיר את השוד המסוכן.

הרב מיכאל לסרי ועוזרו יצחק אביטל, אמש לפני התקיפה (צילום: באדיבות המצלם)

אביטל מספר כי הוא היה עם הרב בדירה, כשהשניים הנוספים העמיסו את הציוד ברכב, כשהם היו אמורים לנסוע ממיאמי לאטלנטה, נסיעה של 10 שעות, והוא והרב היו אמורים לטוס למחרת.

"פתאום אנחנו שומעים מחוץ לבית צרחות", מספר אביטל, "מיד חשבתי שמדובר בתאונת דרכים ולכן רצתי החוצה אולם לצערי המחזה היה אחר לגמרי, ראיתי רכב שחור שעומד מאחורי הרכב של אפי ובחור לבוש שחור עומד על ידו, האדם השני שראה אותי מתקרב אליהם, קפץ מולי כשבידו אקדח שלוף, אותו הוא הצמיד אלי לפרצוף וצעק לי באנגלית: 'תעצור או שאני יורה'".

אביטל ממשיך ומספר: "מיד עצרתי והוא צעק לי לחזור לאחור, הסתובבתי לאחור כהוראתו בכדי לרוץ בחזרה לבית, אבל ברגע שהסתובבתי הוא נתן לי בחלק האחורי של הראש מכה חזקה עם האקדח שלו וביד השניה הוא דחף אותי לריצפה ונפלתי בחוזקה לארץ".

"באותה נפילה החלטתי להישאר בשכיבה כמו מת בכדי שהם יברחו ורק אז גם קלטתי שזה בעצם שוד ולא תאונה, גם בגלל שהוא כיסה את פניו בכובע גרב", מספר אביטל, "בנס הם נבהלו ונכנסו לרכב שלהם השחור וברחו מהמקום ללא אורות ברכב".

"כשהם עזבו", ממשיך אביטל, "התיישבתי ונגעתי בראש וראיתי שאני מדמם בחוזקה ובמקביל שאלתי את אפי מה קורה כאן והוא ענה לי שהם כעת שדדו אותו ולקחו לו מהכיס את הארנק ואת שני הפלאפונים, שאלתי אותו 'איפה שניאור?', והוא ענה לי שברח. אמרתי לו, 'אתה בטוח? אולי חטפו אותו?', ומיד הזעקנו את המשטרה ואמבולנס ובמקביל גם התקשרנו לגרוס שברוך השם ענה לנו וחזר למקום בריא ושלם אבל היה בהלם מוחלט".

אביטל מספר כי הוא היחיד שנפצע פיזית, בראש, ברגל, בבטן וביד ואומר כי "בנס שזה רק פגיעות שטחיות שלא מצריכות תפרים".

"הגשנו תלונה ולאחר שעתיים של חקירות הכוחות עזבו את המקום, שניאור ואפי נסעו לאטלנטה ברכב כמתוכנן, ואני והרב נכנסנו לבית", מסכם אביטל את הדרמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר