הרב לסרי ועוזרו משחזרים • צפו

"הוא דפק לי את הקת של האקדח בראש; יימח שמם"

בתיעוד בלעדי שהגיע ל'כיכר השבת', משחזרים הרב מיכאל לסרי ועוזריו את התקיפה האלימה שעברו במיאמי • "יימח שמם וזכרם, דחפו אותו וזרקו אותו כאן על המקום הזה. פתחו לו את הראש" נשמע הרב לסרי אומר על איש הצוות שלו שנפגע בתקרית • העוזר: "הוא דפק לי את האקדח בראש, המלוכלך הזה" • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בלעדי: שעות ספורות לאחר השוד הקשה במיאמי אליו נקלעו הרב מיכאל לסרי - מגדולי המרצים בארגון החזרה בתשובה "ערכים" וצוות עוזריו יצחק אביטל אפי ושניאור גרוס, משחזרים הרב לסרי ואביטל את רגעי האימה שחוו.

כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת", אמש, שני כהי עור רעולי פנים, עצרו ליד רכבם של הצוות בעת שהעמיסו את הציוד של השניים, שדדו מהם את הארנקים והטלפונים, וכאשר עוזרו של הרב יצא מהבית, איימו עליו באקדח והכו אותו בראשו עד שנמלטו מהזירה.

בקטע וידאו בלעדי שהגיע לידי "כיכר השבת", נשמע הרב מיכאל לסרי משחזר בזירה יחד עם עוזרו יצחק אביטל את השוד האכזרי שעברו דקות קודם הגעת כוחות הביטחון לזירת השוד.

הרב לסרי: "זה איציק אביטל, קיבל מכה מהקת של הרובה של השודדים האלה, יימח שמם וזכרם, ונפל פה על כל הבלגן. דחפו אותו וזרקו אותו כאן על המקום הזה, יימח שמם וזכרם, פתחו לו את הראש, פתחו לו הראש גם, יימח שמם וזכרם, יש שם דם, אתה רואה".

יצחק אביטל מראה לרב לסרי את המכות שחטף מהשודדים: "אתה רואה? אני אומר לך הוא דפק לי את הרקה (במקור) של האקדח, המלוכלך הזה, הנה גם ברגל ובבטן, תראה, תראה מה עשה פה".

הרב לסרי: "ה' ישמור. על הדיסקים, הכל הכל פיזרו".

הרב לסרי: "הנה שדדו אותו לגמרי, לקחו לו את הכל, השאירו אותו בלי כלום, לקחו את הארנק ואת כל הטלפונים שלו, רק בסיעתא דשמיא שהם לא ירו, הם רצו לירות בו ברבי יצחק, ה' ישמור". יצחק אביטל שסובל מכאב מהמכה של האקדח נשמע אומר לרב לסרי בהמשך: "כואב לי הראש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר