הרב מזוז למועמדי "יחד": "תהיו ישרים"

מנהיגה הרוחני של מפלגת "יחד - העם איתנו" הגאון הרב מאיר מזוז נפגש עם נציגי הרשימה לכנסת ה-20 וביקש מהם לשמור על יושרה: "התורה וכבודה נמצאים מעל הכל" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות יחד)

בחירות 2015: נציגי מפלגת 'יחד - העם אתנו' עלו היום (רביעי) למעונו של מנהיגם הרוחני ראש ישיבת 'כיסא רחמים' הגאון רבי מאיר מזוז, שאמר להם: "התורה וכבודה מעל הכל. תהיו ישרים".

הגר"מ מזוז שוחח עם המועמדים על מעלת האחדות ואמר: "פרשת השבוע כולה מדברת על אחדות. ויחן ישראל, כאיש אחד ובלב אחד. אפילו שמחולקים לשבטים, עדיין מאוחדים. התורה איחדה אותנו. שום אומה בעולם לא יכלה לשרוד כמו שעם ישראל שרד חי וקיים. הסורבון מנסים לשחזר את הצרפתית העתיקה מתוך כתב רש"יה אבל לנו יש התורה שאנחנו חיים בה, שמרת את התורה שמרת הכל, היא חיינו".

"נעשה הכל למען התנועה אך בלי לנגוע באיש בוודאי לא בתלמידי חכמים. התורה וכבודה מעל הכל".

הגר"מ מזוז הוסיף ובקש מחברי מפלגת 'יחד': "לא להדגיש את האני ואני. עשית למען הציבור. אדם לא ידגיש את האניות והאנוכיות שלו. כולנו חברים. כולנו יהודים. אחי אתה".

ראש ישיבת 'כיסא רחמים' התייחס ל"חלוקת התפקידים" לאחר הבחירות, אם המפלגה תעבור את אחוז החסימה, ואמר: "חלוקת תפקידים לעשות ביושר. לא מינויי קרובים כי הם קרובים. כל אחד לפי מעלתו וכשרוני. לא לקחת שום כסף על שום שירות. משרת ציבור צריך לעשות ביושר ואמת. בעזרת השם תהיו שרים ותהיו שרים של יושר. יושר מעל הכל".

בסיום דבריו אמר הרב: "להשתדל להעביר לראש התנועה אליי ואל הרבנים רק אמת לא חצאי אמיתות. מילה שלכם שתהיה אמיתית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר