כיכר TV

הרב דניאל זר חושף: "מרן הגר"ע יוסף נגלה בחלום"

למרות פטירתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, נראה כי דמותו תמשיך לככב בבחירות • הרב דניאל זר סיפר כי ביום שני הגר"ע ניגלה אליו בחלום: "פתאום אני רואה אור גדול בסלון" • הרב זר חשף מה הרב אמר לו: "כל מי שהולך ויצביע לתנועה שלי, ש"ס, שיגיד שהוא עושה רצוני, אני ימליץ עליו טוב בשמיים" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: סטודיו דוד זר)

כיכר TV: הבחירות הקרובות יהיו הבחירות הראשונות של הציבור הספרדי ללא מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, אך נראה כי דמותו תמשיך להיות במרכז הבחירות כאשר רבנים בכירים מספרים שמרן זצ"ל נגלה אליהם בחלום עם מסרים בעניין הבחירות.

אחרי שמנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד' הגאון רבי מאיר מזוז סיפר שהגר"ע יוסף זצ"ל הגיע אליו בחלום ואמר לו כי הוא אוהב אותו ואף חיבק ונישק אותו, מספר הגאון רבי דניאל זר, מבכירי הרבנים בעולם התשובה, ראש מוסדות "אור דוד" ומקורב לתנועת ש"ס, כי מרן הגר"ע יוסף הגיע אליו בחלום והעביר דרכו מסרים לעם ישראל.

בשיעור שמסר ביממה האחרונה, סיפר הרב דניאל זר לתלמידיו: "האמת, כל היום היה לי קשה להחזיק את זה, אבל אמרתי שאני חייב להגיד, אפילו בבית לא סיפרתי.

"ביום שני בלילה היינו ברשב"י, למדנו זוהר כל הלילה, אז אתמול בלילה הלכתי לישון קצת מוקדם, בלילה אני חולם שאני בבית שלי בסלון, כיביתי האורות, אני נכנס למטבח לשתות מים לפני שאני הולך לישון, פתאום אני רואה אור גדול בסלון, אמרתי 'הרי כיביתי את האור, זה לא אור רגיל', אני נכנס לסלון ורואה את מרן אצלי בראש השולחן, אני רעדתי, כולו אור, כולו לבן, רעדתי.

"הרב אמר לי 'בוא בני, שב. באתי אליך בשביל שלושה דברים. א - בכדי לברך אותך בשביל המסירות נפש שלך לתנועה שלי - ש"ס', הוא בירך אותי. דבר שני הוא אמר לי דבר אישי שמאוד שמחתי, כרגע אני לא מספר זאת".

צפו: סיפור החלום המלא של הרב דניאל זר (באדיבות ישיבת 'אור דוד')

הגר"ד זר הוסיף וסיפר על החלום: "דבר שלישי הוא אמר לי 'תגיד לציבור שלך בשיעור הגדול בלווין, כל מי שהולך ויצביע לתנועה שלי, תנועת ש"ס, שיגיד שהוא עושה רצוני, אני ימליץ עליו טוב בשמיים".

הרב זר סיפר על הרגעים של החלום שלדבריו היו בשעה עשרה לחמש בבוקר: "כל החלום אני יודע שמרן לא חי, לא חשבתי שזה חלום, חשבתי שזה גילוי במציאות, חשבתי שהוא מתגלה אלי בבית, מרוב שזה היה ברור, היה ברור, אמרתי 'מרן בא אלי - איך זה יכול להיות?' הייתי כולי מרוגש".

עוד בכיכר TV

> עורך מרכז העניינים יצחק נחשוני מסכם את השבוע שהיה בפוליטיקה.

> השבוע חגגנו את ט"ו בשבט, אבל חייבים להודות שהפסקול של החג דל מאוד, גבי כץ על השבוע שהיה במוזיקה.

> האם אנו צפויים לשלג בשבוע הבא? שלום לנחום מליק חזאי מטאו טק.

> ולסיום, למקסיקו שם ג'ונתן טובון רואיז בן העשר, הוכתר אתמול כגיבור לאחר שהציל גבר ותינוק כשהוציא אותם מבין הריסות בית חולים שפוצץ בעיר מקסיקו סיטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר