המקובל הרב ניסים מויאל לאריה דרעי: "רצון מרן זה רק ש"ס"

יו"ר ש"ס אריה ביקר אצל המקובל הגאון רבי ניסים מויאל שבירך אותו בהצלחה והבהיר כי "רצון מרן זה רק ש"ס". הרב מויאל אף הזהיר כי יסלק אברכים שלא יעבדו לש"ס. צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מטה ש"ס)

בחירות 2015: יו"ר ש"ס אריה דרעי ערך אמש (רביעי) ביקור בקריית גת, בין היתר הוא הגיע למעונו של המקובל הגאון רבי ניסים מויאל שאמר לו: "אני מאחל לך הצלחה ושתעלה מעלה מעלה, אוהבים אותך הרבה, יש לי כאן מאות אברכים כולם שלך בע"ה ביום הבחירות כולם יפעלו ויצביעו לש"ס".

במהלך השיחה פנה דרעי לרב מויאל ואמר: "מאז אחרי פטירתו של מרן זצ"ל נוצר בלבול גדול, מה הדרך של מרן באמת, מה הבית של מרן, ואת זה צריך לומר בצורה הכי ברורה, יש מועצת החכמים שממשיכה את מרן".

הרב מויאל השיב לדרעי: "רצון מרן זה רק ש"ס, אנחנו לא מתביישים בזה, אנו גאים בזה ומכירים בהנהגתם של מועצת חכמי התורה שממשיכה את מרן זצ"ל".

"בעזרת הבורא יתברך תהיה לך הצלחה בכל מכל כל כברכת אברהם יצחק ויעקב", בירך האדמו"ר את יו"ר ש"ס והוסיף: "ירחיב ה' את גבולך בתורה בקדושה וטהרה ובריאות איתנה והצלחה. הצלחתך זה הצלחה שלנו. הקב"ה יצליח אותך בכל מכל כל בעזרת ה' יתברך וודאי ירים מזלך למעלה למעלה. אנחנו מחכים מצפים ומייחלים לראות אותך למעלה למעלה".

"אני רוצה לומר פסק הלכה, אני לא מקבל כסף מהמדינה", הצהיר הרב מויאל, "הקב"ה שולח לנו כסף ואני מחלק לאברכים, אבל אני אומר מי שבמוסדות שלנו וביום הבחירות לא יעבוד לש"ס או מישהו שיגיד איזה מפלגה אחרת, עלי ועל צווארי, לא יישאר אצלנו בישיבה שעה אחת. זה פסק הלכה ממני. הרי אני משלם להם בעז"ה, ואם הם רוצים להזיק לעצמם, אז משכורת לא יקבלו ממני".

בסיום הפגישה אמר הרב: "אני ביום הבחירות מגויס לעבודה הזאת, מה אני עושה, הטלפון על ידי ביום ובלילה וגם בני חתני ובנותי וכלותיי כולם מתגייסים לכבוד ה' יתברך לכבוד התורה ולכבודך. הצלחתך זה הצלחתנו, אין לנו יותר טוב ממך אנחנו דואגים שיהיה לך רק טוב. תעלה מעלה שתצליח בכל דבר שתעשה. אני אוהב אותך הרבה, הרבה".

דרעי הודה לרב מויאל ואמר: "כשבקרתי כאן לפני שנתיים כבודו נתן דרשה, והדברים שכבודו אמר לא שמעתי מעולם שככה אמרו על מרן, כאלה דברים חזקים, וכשחזרתי לירושלים נכנסתי למרן וספרתי לו על כך והוא השיב לי 'רבי ניסים ידיד אמת שלנו'. דרעי הוסיף שאף בכמה הזדמנויות התבטא עליו מרן "מלאך ה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר