דאעש מציג סרט חדש: השגרה בחלב נמשכת - למרות ההפגזות

בסרט חדש של ארגון דאעש, מציג החטוף ג'ון קנטלי את החיים בחלב שבסוריה תחת הפגזות הקואליציה הבינלאומית: "מות מנהיגי הג'יהאד רק מעודד ומניע אותנו ללכת במסלול" (בעולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הסרטון המלא)

בסרט תעמולה חדש של ארגון "המדינה האיסלאמית", נראה העיתונאי הבריטי החטוף ג'ון קנטלי, כשהוא מסקר את החיים תחת שלטון דאעש בעיר חאלב שבסוריה. בין היתר, צולם קנטלי לצד קבוצת ילדים שלומדים קוראן ואמר כי " הם יהוו את הדור הבא של המוג'הידין".

קנטלי מציג למצלמה את ההרס בעיר בעקבות המלחמה, ומראה שאנשי דאעש ממשיכים בשגרה למרות הפגזות הקואליציה הבינלאומית. "מותם של מנהיגי הג'יהאד רק מעודד ומניע אותנו ללכת במסלול זה" הוא אומר למצלמה. "החיים נמשכים למרות ההפגזות".

הוא מספר על חוקי האיסלאם של דאעש שמונהגים באזורים שנכבשו: "אולי זה נשמע קשה, אבל אם אתה גונב ויש מספיק עדים שיוכיחו זאת, אז יגדעו לך את היד כדי שלא תעשה זאת שוב".

באחד הסרטונים הקודמים של דאעש בהם הופיע קנטלי, הוא אמר כי "התקשורת אוהבת לתאר את החיים תחת דאעש כמדכאים ואת האזרחים כמי שכלואים בשלשלאות שלטון נוקשה וטוטליטרי. אבל בפועל כאן במוסול העסקים כרגיל".

"כל מה שאני רואה", הוא סיפר אז, "זה אלפי עיראקים שממשיכים בשגרת יומם, אחרי שנים של דיכוי מידי סדאם חוסיין והכאוס שנוצר אחרי הפלישה האמריקנית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר